[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Skjer lite i området for tiden.

Skjer lite i området for tiden.

Arendal ATV Klubb, for alle som kjører ATV i Arendal og omegn

Skjer lite i området for tiden.

Innlegg OJ » 27 Sep 2009, 19:58

Har alle blitt skremt etter Phrode solgte atv'n?
Syntes det skjer ulovlig lite for tiden.
Kan vi ikke prøve å møtes en gang, om ikke annet enn bare for en røyk, kopp kaffe og litt pisspreik?!?

Statoil på Harebakken, garasjen til Mannen, Shell på Amntmannsvingen, Haugereid....
Anywhere egentlig, men til avtalt tid. Må kunne passe med tanke på unger og slikt.


HYL TIL HER DA FOLKENS...
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet
 
Innlegg: 1122
Registrert: 08 Mar 2008, 09:19
Bosted: Arendal
Stolt fører av:

Re: Skjer lite i området for tiden.

Innlegg :-) » 28 Sep 2009, 07:30

Jeg er klar jeg :-) men kommer i bil da (hvis jeg ikke blir bortvist)
:-)
 

Re: Skjer lite i området for tiden.

Innlegg OJ » 28 Sep 2009, 16:43

Hadde vært hyggelig å treffes uansett bil eller atv.
Ingen andre som vil...?
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet
 
Innlegg: 1122
Registrert: 08 Mar 2008, 09:19
Bosted: Arendal
Stolt fører av:

Re: Skjer lite i området for tiden.

Innlegg :-) » 28 Sep 2009, 19:47

Vi får tvinge oss på besøk til noe tror jeg he he
:-)
 

Re: Skjer lite i området for tiden.

Innlegg OJ » 28 Sep 2009, 20:57

Virker slik ja :gliis
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet
 
Innlegg: 1122
Registrert: 08 Mar 2008, 09:19
Bosted: Arendal
Stolt fører av:


Gå til Arendal ATV Klubb

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron