[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Access 450 sm bytte kamkjede

Access 450 sm bytte kamkjede

Aeon, Adly, Barossa, E-ton, TGB, Tamoto osv...

Access 450 sm bytte kamkjede

Innlegg Martinlarsen » 12 Apr 2015, 07:50

Skal bytte kammkjede og i den forbindelse lurer jeg på om det er mulig å få av magneto roter uten spesialverktøy ( conkord holder og roter remover). I service mandagen står det også at når ein mont sammen igjen skal det vere et merke t-line på roter som skal Lines opp mot trekanthjørne ved hull i topp av deksel. Hvordan ser dette t-line merke ut? Står i service manualen.
Martinlarsen
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 05 Apr 2015, 19:07
Stolt fører av:

Re: Access 450 sm bytte kamkjede

Innlegg Martinlarsen » 12 Apr 2015, 16:34

Fant t merket. Ingen som har byttet kjede selv?
Martinlarsen
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 05 Apr 2015, 19:07
Stolt fører av:

Re: Access 450 sm bytte kamkjede

Innlegg stigerstad » 03 Sep 2015, 07:47

Hei jeg har en Access 450 sm 2014 modell og lurte på om du har slitt med att batteriet går tomt ? nå bruker jeg for de meste parklys når jeg kjører for er usikker på om de lader når jeg kjører , batteriet skall er nytt og er i orden , har du noen peiling på hva årsaken til dette kan være ?
stigerstad
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 03 Sep 2015, 05:38
Stolt fører av:


Gå til Andre merker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron