[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - e-Ton

e-Ton

Aeon, Adly, Barossa, E-ton, TGB, Tamoto osv...

e-Ton

Innlegg coolcruiser » 25 Des 2009, 21:50

Hei!
Jeg var litt tåkete i hodet tidligere i høst og sa ja til et vennepar som har problemer med en 50ccm e-Ton ATV som er gateregistrert.
Det viser seg at Olje pumpen for 2T oljen lekker både rundt pakningen mot blokka og rundt akselen som wiren løper på, akselen kan ikke demonteres for evt å bytte en O-ring så vi trenger en ny 2T olje pumpe.
Er det noen som vet hvor man kan få tak i deler til e-Ton her i Norge? ville jeg sette pris på om noen kan tipse meg på hvor evt.
Hilsen Ole
Ut på tur ALDRI sur :o))
coolcruiser
350ccm
 
Innlegg: 81
Registrert: 04 Feb 2008, 13:17
Bosted: Nes på Romerike

Re: e-Ton

Innlegg smaug » 25 Des 2009, 22:09

Er det noe grunn til å ikke blande rett i bensinen 1:50? I 99% av tilfellene så er det ikke behov til å bruke injeksjonspumpe på en 2-taktsmotor foruten de gamle Rotax motorer med rotasjonsventil i innsuget og de nye e-tec motorene til Rotax.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Andre merker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest