[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - tgb blade 550 irs på tunet!

tgb blade 550 irs på tunet!

Aeon, Adly, Barossa, E-ton, TGB, Tamoto osv...

Re: tgb blade 550 irs på tunet!

Innlegg scaniacruiser » 23 Jun 2010, 20:02

servicen kom på vel 4500,- neste service er på 6000 km eller om et år circa. ja, det ble liksom litt lettere å gire... slapp å bryte håndbak med girvelgeren, eller å lirke med gassen slik at en klare å lure den ut av gir. Nå putrer den så fint på tomgang 1300 - 1500 rpm.
Scaniacruiser
TGB BLADE 550 irs 2010 ++

If you're aming for the sky, you're bound to hit something...

BAKKA NO! - badlane sit fast i akslingen!!!
scaniacruiser
250ccm
 
Innlegg: 53
Registrert: 01 Mai 2010, 17:40
Bosted: Askøy
Stolt fører av:

Re: tgb blade 550 irs på tunet!

Innlegg scaniacruiser » 07 Sep 2010, 21:02

Lenge siden sist....

har runda 3800km nå, lite trøbbel har det vært, faktisk ikke noe i det hele tatt.

har bytta vektene i variatoren, til 21 grams fra easyparts i nederland. Fikk noe vassere aks fra 0-50, samtidig som jeg ikke trenger så mye turtall før den "tar". Tror dette vil merkes bra i terreng-kjøring.

Har fortsatt de originale bighorn-dekka, leter bokstavlig talt verden rundt etter fornuftige veidekk. har kommet til at jeg vurderer 27 eller 28". Dette fordi jeg vil ha ned turtallet i 80 km/t og dermed også forbruket. (ligger nå på 1.1 til 1.3 på mila)

Hvis det er noe jeg absolutt skal pirke på, så har jeg fyllt på nesten 0.7 liter olje.

Har fått meg noen stikkturer uttafor asfalten, og vinsjen har faktisk fått jobbe litt.... Har også brukt vinsjen til å holde kontroll på noen virkelig vindsjeive trær som skulle sages. I tillegg sto de farlig nær en høyspent... Trakk det vinsjen var god for og saga litt, deretter trakk jeg litt til, for å gjøre det kjapt; det gikk bra! Litt gøy å faktisk få brukt maskina litt til det den er beregna til.
Scaniacruiser
TGB BLADE 550 irs 2010 ++

If you're aming for the sky, you're bound to hit something...

BAKKA NO! - badlane sit fast i akslingen!!!
scaniacruiser
250ccm
 
Innlegg: 53
Registrert: 01 Mai 2010, 17:40
Bosted: Askøy
Stolt fører av:

Forrige

Gå til Andre merker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester