[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Dør ut ved gasspådrag?

Dør ut ved gasspådrag?

Aeon, Adly, Barossa, E-ton, TGB, Tamoto osv...

Dør ut ved gasspådrag?

Innlegg eib2 » 25 Jun 2011, 02:16

Hei. Jeg har litt problemer med min atv. Dette er en 200cc tms. Den starter og går kjempe fint på tomgang men når jeg gir gass så dør den bare ut, uansett hvor mye jeg gir på. Er det noen her som kan komme med noen tips på hvor og hva jeg kan begynne og feilsøke på?
eib2
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 21 Jul 2009, 23:08
Bosted: Melhus

Re: Dør ut ved gasspådrag?

Innlegg bonde » 03 Okt 2011, 16:24

vatn i tanken,det jore att min daua av å skapte seg!!ikkje så møkje så ska te!!
bonde
450R
 
Innlegg: 230
Registrert: 28 Apr 2011, 14:45
Stolt fører av:

Re: Dør ut ved gasspådrag?

Innlegg lars andre » 25 Aug 2012, 14:10

bruker 95 på min atv men når dette skjedde med meg koblet jeg av bensinslangen fra forgasseren og kjøpte meg en flake med slange på biltema som jeg fylte med 98bensin. ren og fersk bensin som jeg koblet direkte på forgasseren. jeg har nå kun 98 bensin på denne sykkelen [smiil] . dette vil vise deg om du får nok bensin til forgasseren og vise deg om du har tette bensinslanger/tank/tanklokkluftinga. høres ut som at den ikke får nok bensin,men det kan også være at den får for mye, juster forgasseren med 1 og 1/2 omdreining og søk derfra. min trenger 1,kvart omdreinig for å være perfekt. lykke til [oh yes]
lars andre
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 25 Aug 2012, 13:21
Stolt fører av:

Re: Dør ut ved gasspådrag?

Innlegg skinhawk » 26 Aug 2012, 02:05

rengjør luftfilter først du..
jeg hater økningen i forsikringspremien bare for at "idioter" absolutt skal kjøre noe de ikke har evne til!
Brukerens avatar
skinhawk
400ccm
 
Innlegg: 142
Registrert: 08 Apr 2012, 18:29
Stolt fører av:


Gå til Andre merker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester