[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - 300cc sylinder på en kasea 250cc

300cc sylinder på en kasea 250cc

Aeon, Adly, Barossa, E-ton, TGB, Tamoto osv...

300cc sylinder på en kasea 250cc

Innlegg Jimbo » 10 Jan 2013, 19:59

Hei.

Jeg lurer på om å kjøpe meg 300cc big bore kit til min Kasea 250cc.

Noen som vet eller har erfaring med det.? Vil det øke effekt på motoren.

Jeg har byttet potta, dyse, filter og drev.

Mvh Jimbo
Jimbo
50ccm
 
Innlegg: 8
Registrert: 16 Des 2012, 15:46
Bosted: Moss
Stolt fører av:

Re: 300cc sylinder på en kasea 250cc

Innlegg Turbotralte » 10 Jan 2013, 21:07

Det vil øke dreiemoment og hk i motor. Men det meste vil du merke i bunndraget. Kjenner ikke til akkurat den motoren inngående men i prinsippet er det samme uansett vilken motor man setter big bore kit på. Husk att det er bare en liten 250, vil du ha mye mer aks og toppfart. Gå for større motor før du pøser ut peng på det.
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Re: 300cc sylinder på en kasea 250cc

Innlegg Jimbo » 10 Jan 2013, 21:57

Takk for svaret.
Tror jeg setter på original bakdrev som er på 40 tenner enn de som sitter på nå som er 36 tenner.

Håper ikke jeg mister alt for mye toppfart.
Jimbo
50ccm
 
Innlegg: 8
Registrert: 16 Des 2012, 15:46
Bosted: Moss
Stolt fører av:


Gå til Andre merker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron