[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Potte til Kymco MXU 400

Potte til Kymco MXU 400

Aeon, Adly, Barossa, E-ton, TGB, Tamoto osv...

Potte til Kymco MXU 400

Innlegg Mikkel Rev » 13 Feb 2013, 14:02

Jeg har en Kymco MXU 400 som det har vært en del kluss med, og nå har eksospotta tatt kveld.
Ny koster meg 6200 kr fra forhandler, som jeg synes var fryktelig dyrt...
Jeg ser Biltama selger en "universalpotte" til 999 kr, men er den ok? Støyer den mye, eller demper den godt?

Evnt er det noen som kjenner til noen nettsider som selger reservedeler til en ok pris?


Mikkel Rev
Mikkel Rev
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 13 Feb 2013, 13:54
Stolt fører av:

Re: Potte til Kymco MXU 400

Innlegg smaug » 14 Feb 2013, 10:26

Du bør jo absolutt kjøpe noe som passer både motor og innfestinger slik at du ikke blir plaget med en løs potte i framtiden. Det kan fort bli en festbrems. Grunnen til at den orginale er så dyr er sikkert fordi den har en katalysator på plass. Sånt koster en del uansett merke.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Andre merker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron