[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Justering av bremser bak ? henger på, lufting

Justering av bremser bak ? henger på, lufting

Her kan dere dele teknisk info,
stille spørmål, og svar

Manualer osv..

Justering av bremser bak ? henger på, lufting

Innlegg ErlandSH » 30 Jan 2013, 19:57

Hei

Jeg har en CF moto 500 som jeg har hatt bare en liten stund..

Sitter skive med caliper på mellomakslingen bak.

når jeg kjører en liten tur trenger ikke være noe lengre en 1 km så henger bremsene på bak.
Når jeg lar den kjøle seg ned igjen så slipper de..

Er det noe justeringer på bremse pumpa som gjør at den ligger litt for nerme på skiva ?
Trodde først det var park bremsen som hang på ( den sitter på samme skiven ) men justerte denne helt ut å prøve kjørte men uten hel.

Fant så ut at sykkelen hadde yderst lite bremseveske på bremse anlegget bak..
Fylte i ny bremseveske og begynte å lufte dermed kom et nytt problem opp. Jeg kjenner til vanlig lufte metode men med det kommer jeg ingen vei.. får ikke trykk på hendelen/pedalen.
Bremsene har nå mistet all funksjon untatt det separate anlegget foran da.


Noen som har noen tips å triks ?
ErlandSH
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 21 Jan 2013, 15:14
Bosted: Hadeland
Stolt fører av:

Gå til Teknisk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester