[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - meninger

meninger

meninger

Innlegg patrol_heintz » 19 Apr 2012, 22:39

Hei å hå.
artig at det er lagt ut en skuter tråd.
Har selv hatt en del skutere opp gjennom tia.

hadde vært moro om det blei litt aktivitet her med litt diskusjoner om merker og anbefalinger om løsninger.

har folk bilder av skuteren sin så få lagt det ut. får nesten selv legge ut noen bilder :-)
patrol_heintz
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 19 Apr 2012, 22:27
Stolt fører av:

Re: meninger

Innlegg Lagrinn » 20 Apr 2012, 00:03

Jeg har en Arctic cat m8 SnoPro Ltd 201 mob ståendes, får av en eller annen grund ikke lov til å laste opp bilder/vedlegg, men dette går kanskje ann og fikse?
Lagrinn
350ccm
 
Innlegg: 92
Registrert: 24 Nov 2008, 07:30
Bosted: Ål
Stolt fører av:

Re: meninger

Innlegg smaug » 25 Okt 2012, 21:03

Snøscooter ja. Finnes det noe morsommere kjøretøy enn det? Nei mener jeg. ATV er ikke i nærheten men atv'en kan brukes mye oftere/mer og når valg skal taes må man jo tenke på det. Skulle det likevel bli virkelighet at kommunene får selv bestemme løypetrasé står jeg dagen etter hos Moflaten å skal ha Summit [oh yes]

Nå har jeg en gammel Ski-Doo Mach Z 780 som for øyeblikket har en bøyd råde og dermed har en uviss framtid. Deler til disse gamle tresylindret motorene vokser ikke på trær og at det er en ekstremt dyr maskin å kjøre på tur(ca 45kr/mila) gjør også at jeg virkelig tenker på å pensjonere den.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: meninger

Innlegg Pol800aris » 25 Okt 2012, 21:10

Scooter ser kjempemorro ut. Skjølv har eg vel aldri kjørt skjølv. Snøscooter er vel strengt tatt ubruklig i Norge? Tenker ikkje på snø, men plasser å kjøre på?
Pol800aris
650ccm
 
Innlegg: 337
Registrert: 29 Des 2011, 22:44
Stolt fører av:

Re: meninger

Innlegg smaug » 25 Okt 2012, 21:21

Neida våre to nordligste fylker har scooterløyper som er åpen for alle. Saken er jo nå at det begynner å bli flertall på tinget om at kommunene selv skal få lov til å bestemme om de skal tillate scooterløyper eller ikke. Høyre har det i sitt partiprogram i år. Alle utenom SV er vel for dette nå! [blææh]
Snøscooter er hysterisk å kjøre.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: meninger

Innlegg Turbotralte » 25 Okt 2012, 22:52

Solgte min scooter i sommer. Men skal ha meg en ny en men ikke bestemt meg for vilken enda. Er hysterisk artig og kjøre.
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen


Gå til Fritt Ord

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron