Ble stoppet av politiet i dag!!!

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Ble stoppet av politiet i dag!!!

Innlegg kjetilemil » 08 Okt 2009, 13:05

Som topic sier.. ble vinket inn til siden i dag. Var på vei til Elverum og rett etter en sving hadde :politi laserkontroll. Så fort at :politi ikke målte meg, med en gang han så meg, spratt han ut i veien og vinket febrilsk.. også kom den kjente "vognkort å førekort takk" virket nesten som han ikke trudde jeg hadde det faktisk.

Heldigvis lå alt lett tilgjengelig og fra å være en litt morsk :politi , ble han en nysgjerig :politi. To andre biler var også stoppet, men det hindret ikke hans kolega. han kom også bort å var nysgjerig :politi . så rasa det på med spm.. "pris, kalde hender, kjørekomfor etc" De hadde generelt lite peiling vil jeg tru :gliis

Så der sto jeg med to konstabler og forran meg sto to biler som ventet pent.

I bunn å grunn en småartig hendelse.

PS: holdt selvfølgelig fartsgrensen, det gjør vi jo alle ikke sant??? :lol:
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm

Stolt fører av:

Re: Ble stoppet av politiet i dag!!!

Innlegg E.F.I » 08 Okt 2009, 13:35

Har opplevd det samme-

Mitt inntrykk er at det er endel nyskjerrige politifolk som synes at atv er et ok kjøretøy.

Men det er dessverre noen i politiet som er prinsippielt imot atv .... ofte basert ene og alene på alle de ulykkene man leser om i avisene-
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge

Stolt fører av:

Re: Ble stoppet av politiet i dag!!!

Innlegg smaug » 08 Okt 2009, 15:57

Haha så jævla kult. Alltid morsomt å høre når politiet er sånn. Personlig har jeg bare blitt stoppet av politiet en gang og vist vognkort og førerkort på de 14 årene jeg har hatt førerkort(og da trodde de jeg var en "bekjenning" av de snøft).
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru

Stolt fører av:

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester