[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Erfaring med forsikringsselskap og pris.

Erfaring med forsikringsselskap og pris.

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Erfaring med forsikringsselskap og pris.

Innlegg marve » 29 Aug 2015, 12:03

Er det noen som har noen gode forslag til forsikringsselskap med fornuftige priser og vilkår på ATV? Tenker på en nyere Polaris 570 kubikk, reg som traktor. Tenker full kasko de første årene.
Jeg tenker forsikring med kun én bruker og jeg er godt voksen, hører det har utslag på pris.

På forhånd takk.. :)
marve
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 22 Aug 2015, 12:11
Stolt fører av:

Re: Erfaring med forsikringsselskap og pris.

Innlegg Håkon » 30 Aug 2015, 16:32

du må vel bare ringe rundt og høre. Evt sjekke på hjemmesidene deres. Er ofte store variasjoner fra modell til modell i samme selskap.
Ofte får du samlingsrabatt hvis du har flere forsikringer samme plass.
Håkon
80ccm
 
Innlegg: 19
Registrert: 26 Jul 2015, 11:29
Stolt fører av:

Re: Erfaring med forsikringsselskap og pris.

Innlegg John_A » 30 Aug 2015, 20:16

450,- kroner i året med kasko på min Can-Am 6x6 i Trygg, jeg er i aldersklassen med sølv i sveisen...
John A
John_A
150ccm
 
Innlegg: 43
Registrert: 17 Jul 2014, 17:40
Stolt fører av:


Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester