[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - kjøp av beltekit??

kjøp av beltekit??

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

kjøp av beltekit??

Innlegg solbakken » 31 Des 2010, 13:47

Da blei det kjøp av atv igjen,valget sto i mellom yamaha og polaris. Det endte med en brukt polaris 850xp,traktor regga,2010mod som har gått 12 timer. [smiil]
Lurte på å kjøpe et belte kit til den. Hvem belte kit er det en bør satse på da?Er det noen som har noen meninger om dette??
Andre tips angående xp`n tas gjerne imot!! Godt nyttår folkens!!!! [oh yes]
solbakken
80ccm
 
Innlegg: 26
Registrert: 07 Mar 2009, 18:38
Bosted: sigdal
Stolt fører av:

Re: kjøp av beltekit??

Innlegg Wikingen » 31 Des 2010, 16:30

Kjøp deg et Tatou belte-kit. Det er ikke merkespesifikt, produsert med samme beltene som de fleste "merke-beltene", og med mye bedre annenhåndsverdi. [oh yes]
Tatou 4S-kit'et er forøvrig det beste kit'et jeg har prøvd også. Can-AM og Polaris sine kit er litt mer stumpete å kjøre med på hardt underlag. Noen andre kit har jeg ikke prøvd, og andre kan jeg derfor heller ikke uttale meg om.
Hører mange skryter av X-Gen-kit'ene.

Mvh
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI
 
Innlegg: 535
Registrert: 25 Nov 2008, 02:49
Bosted: Høyjord, Andebu, Vestfold


Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester