[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - omregistrering og forsikring,haster!hjelp

omregistrering og forsikring,haster!hjelp

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

omregistrering og forsikring,haster!hjelp

Innlegg cpicrab » 19 Feb 2011, 00:14

hei

jeg har omregistrert atvn min idag og jeg lurte på om jeg kan bruke den imorra uten at jeg har fått vognkortet? jeg har fikset forsikring på den oxo! så om jeg blir stoppet for de sjekket dette? jeg har den gamle vognkortet fra forrige eier! jeg har betalt omreg avgift med postbanken via nett (uten kvittering) kan jeg kjøre den da??
cpicrab
50ccm
 
Innlegg: 12
Registrert: 03 Feb 2011, 12:45
Stolt fører av:

Re: omregistrering og forsikring,haster!hjelp

Innlegg OJ » 19 Feb 2011, 10:41

Så lenge du har forsikret den, og du har det gamle vognkortet så hadde jeg ikke vært i tvil.
Jeg hadde kjørt.

Kjøpte selv en bil for litt siden, og gjorde akkurat dette.
Så lenge man har omreg og forsikret kjøretøyet så skal det ikke være noe problem.
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet
 
Innlegg: 1122
Registrert: 08 Mar 2008, 09:19
Bosted: Arendal
Stolt fører av:

Re: omregistrering og forsikring,haster!hjelp

Innlegg smaug » 19 Feb 2011, 11:04

Bare kjør, ikke noe problem. Du kan få en kopi av et midlertidig vognkort hvor det står at du eier maskinen osv. Jeg måtte gjøre det selv på min når den var ny fordi alt ble sendt hit sørover og jeg var nordpå og ville ha et papir på at sykkelen var min når jeg skulle passere grensen(norge/finland/sverige/norge)
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest