[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Veiegenskaper på rzr-s?

Veiegenskaper på rzr-s?

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Veiegenskaper på rzr-s?

Innlegg Turbotralte » 11 Mai 2011, 14:30

Noen som har eller har kjørt litt rzr-s på vei og kan utdype litt om hvordan den er og kjøre? Og er denne doningen så veltevillig som den ser ut til? Går det som på skinner rett frem eller sporer det i alle retninger? Finner ingen prøvekjørbare her i bergen by, tenker øystese blir det nærmeste som muligens har inne.
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Re: Veiegenskaper på rzr-s?

Innlegg smaug » 11 Mai 2011, 20:46

Det er bare å bøye seg i støvet. Den er nyyydelig å kjøre rett og slett. Du kan kjøre helt idiot med den på skogsveier, over hopp og det som er(mye villere enn med en ATV). På vei har jeg ikke kjørt sånn noe særlig men kan ikke tenke meg at den er så gærn der. Kommer sikkert veldig an på dekkvalg.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Veiegenskaper på rzr-s?

Innlegg Turbotralte » 11 Mai 2011, 22:09

Takk for svar, har jo sett rikelig med videoer av dem til skogs og på grusveier og derav litt hva dem presterer der. Men tilnærmet ingen på asfalt, lurer litt på anskaffelse av en slik, litt senket med noe skikkelige gatedekk + litt ekstra ombygging ser jeg for meg kunne blitt ett steike morro leketøy. evt med en liten snurre på også...

Disse blir mc regget også regner jeg med?
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Re: Veiegenskaper på rzr-s?

Innlegg GEIRMM » 17 Mai 2011, 16:42

hei

kan bare si at det er en fantastisk kjøretøy . ligger kjempefint i rundkjøringene [oh yes] man sitter også godt i den

jeg kjører med 215/65x15 på alle 4
Geir

2010 POLARIS RZR-S
wonder if i would drive better if the steering wheel was on the "right" side
Brukerens avatar
GEIRMM
350ccm
 
Innlegg: 97
Registrert: 05 Feb 2008, 12:02
Bosted: Stavanger
Stolt fører av:

Re: Veiegenskaper på rzr-s?

Innlegg E.F.I » 18 Mai 2011, 00:26

Øystese venter på å få inn en slik.

Dato er ikke fastslått men antagelig nå om en måneds tid eller to.

Det er jo på vei en RZR-S 900 med 88 Hk.

900 er bygget på et enda mer oppgradert chassis etter hva jeg har forstått.

900 Motoren leveres med 88 Hk, har et option turbo kit som gir ca. 150 Hk.

Senere skal 900 motoren komme som standard med ca. 100 Hk uten turbo
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: Veiegenskaper på rzr-s?

Innlegg Turbotralte » 18 Mai 2011, 13:02

Takker for svar.

900 både ser og høres spennende ut den, men får se hva prislappen havner på. Vurderer 800 pr idag. Men tar turen til øystese i løpet av sommeren vis de får inn en, så skal det testes litt [smiil]
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen


Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester