[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Nye poster i forumet.

Nye poster i forumet.

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Nye poster i forumet.

Innlegg tipo176 » 06 Apr 2012, 08:40

Ser det er blitt lagt til noen nye "avdelinger" i forumet. Hvorfor har ikke jeg tilgang på disse?
Du har ikke rettighetene som kreves for å lese emner i dette forumet. er det jeg får opp. Er det en slags hemmelig klubb i klubben? [onkel]
SP

Si prega di non toccare!
Nå med edderkopp.
tipo176
ATV Sjef
 
Innlegg: 1451
Registrert: 12 Aug 2007, 08:37
Bosted: Songe, Tvedestrand

Re: Nye poster i forumet.

Innlegg colormax » 06 Apr 2012, 12:40

takker for tilbake meldingen her, må det være en feil tipper jeg, sjekker dette opp. har du navn på trådene, prøv også å trykke F5 på maskinen din.
colormax
Administrator
 
Innlegg: 573
Registrert: 27 Okt 2011, 08:04
Stolt fører av:

Re: Nye poster i forumet.

Innlegg colormax » 06 Apr 2012, 14:31

Er det mer feil og mangler gi så beskjed. men trykk F5 for oppdatering, som dere ser jobbes det med forumet, og det er mulig dere må logge inn på nytt.
colormax
Administrator
 
Innlegg: 573
Registrert: 27 Okt 2011, 08:04
Stolt fører av:

Re: Nye poster i forumet.

Innlegg Lagrinn » 06 Apr 2012, 14:38

Jeg har også dette problemet, men gjelder kun dem nye underforumene.
Lagrinn
350ccm
 
Innlegg: 92
Registrert: 24 Nov 2008, 07:30
Bosted: Ål
Stolt fører av:


Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester