[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Jeg lurer veldig på noe ?????

Jeg lurer veldig på noe ?????

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Re: Jeg lurer veldig på noe ?????

Innlegg renegade_guy » 08 Des 2012, 23:04

Mye brae tanker her. og som sagt er ikke bare vi som sliter det samme har skjedd på Offroad.no og Pirate 4x4 sine forum

En annen ting vi burde vurdere, eventuelt stemme over er å redusere antallet underforum.

Da veldig mange av forumene våre e meget spesifikke på atver som omtrent ingen har og andre plasser er det så lite aktivtitet at de heller burde bli slått sammens til større underforum med tråder for hver enkelt tema eller kjøretøy.
Sist endret av renegade_guy den 09 Des 2012, 00:21, endret 1 gang
[hell yeah] Foill Gass [hell yeah]
Brukerens avatar
renegade_guy
500ccm
 
Innlegg: 288
Registrert: 13 Des 2008, 23:52
Stolt fører av:

Re: Jeg lurer veldig på noe ?????

Innlegg smaug » 08 Des 2012, 23:08

Det er ikke noe tvil om at det er vanskeligere å opprettholde noe vettug substans i et forum så lenge nisjen forumet tar for seg ikke beveger seg nevneverdig. Det meste av relevant stoff for oss nordboere er dekket i gamle tråder og det er en klar nedgang av brukere av ATV også. Vi har feks ikke noe særlig miljø for konkuranse, trimming og custom bygg i Norge eller Norden ellers, slik de har i USA. Spørsmål og svar rundt slike ting genererer mye trafikk på forumene. Hvis man ser på store forum som Can-amforum.com, can-amtalk.com osv, vil man se at mye dreier seg om clutch tuning, big bore kit(BBK), demperoppsett, eksos og annet dilldall i forbindelse med konkuranser som GNCC og Mud Run. Her i Norge kjører de fleste med relativt standard maskiner hvor stort sett det meste fungerer bra. Straks man begynner å fitle med motor og variatoroppsett så dukker plutselig masse spørsmål opp.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Jeg lurer veldig på noe ?????

Innlegg colormax » 08 Des 2012, 23:14

forstår tankene dine Renegade-gay, men mine tilbakemeldinger er at de da vil føle seg uviktige, nå har dette forumet veldig på seg att det er for det ledelsen liker best fra tidligere, og det er nettopp det jeg ønsker vekk, alle er like verdige. men brukermessing interesse prioritering kan vurderes, når en vet hvor ting ligger , er dette vel ikke så stort problem. der vi vil satse mye fremover er samarbeidet med leverandører og brukere, Lage store fine treff der alle kan bli med uansett om de har maskiner til 500 000 eller 5000, det skal ikke være noe tema, her er alle med generelt 4x4 inntres-se .
men takker for innspilte.
colormax
Administrator
 
Innlegg: 573
Registrert: 27 Okt 2011, 08:04
Stolt fører av:

Re: Jeg lurer veldig på noe ?????

Innlegg renegade_guy » 09 Des 2012, 00:29

Liker veldig mye den tanken på at et er viktig å ha treff der alle kan delta. er ganske sliten selv av at enkelte rakker åpenlyst ned på enkelte brukere av mere sjelden kjøretøy foreksempel buggy can-am spyder og sånt og da billigere varianter av begge dele.

Også har jeg opplevd i Utkanten offroaders i Trondheim at de som kjørte offroad biler var direkte misunnelige på oss ungdommer som hadde firhjulinger og ga oss skylda for at de fikk press ifra kommunen og sånt på eventuell nedleggelse av kjørefeltet.
[hell yeah] Foill Gass [hell yeah]
Brukerens avatar
renegade_guy
500ccm
 
Innlegg: 288
Registrert: 13 Des 2008, 23:52
Stolt fører av:

Re: Jeg lurer veldig på noe ?????

Innlegg colormax » 09 Des 2012, 10:34

Vi har litt annen strategi på treff virksomheten , og jeg føler vi virkelig er på rett vei. biler og atv+++ og det er bare gode tilbakemeldinger.
Alle hjelper hverandre uansett virker det som, mye gode folk [oh yes]
Jeg tror at det vi kan vinne på i fremtiden, er godt samarbeid og toleranse.
Samt prøve hele tiden lage det folk vil ha. nye ting nye utfordringer , strekke det litt lenger..
Frihet under kontroll kan vi vel kalle det :-)
Den beste attesten man får, er antallet som møter på arrangementene en lager i stand, att de er fornøyde og vil komme tilbake.
La oss håpe vi også klarer få alt dette inn i forumet også. dere har jo alle muligheter her , bare å gjøre litt ekstra . alle sammen ;-)
colormax
Administrator
 
Innlegg: 573
Registrert: 27 Okt 2011, 08:04
Stolt fører av:

Forrige

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester