[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Snøbrøyting med atv for kunder??

Snøbrøyting med atv for kunder??

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Snøbrøyting med atv for kunder??

Innlegg Daggi » 06 Feb 2013, 12:36

Hei

Jeg har kjøpt meg en polaris 500 på kampanje nå og det følger med full snøbrøytepakke.

Er det noen som bruker atv til brøyting for kunder her inne?

Det var ikke derfor jeg kjøpte denne atv, men jeg har begynt å spekulere i å ta på meg brøyting av private innkjørsler der traktorer ikke kommer til.

Jeg har tenkt som følger:
Jeg har atv og en liten tilhenger med en snøfreser på.
Så drar en bare rundt dette til kundene en har og brøyter det en kan med atv, så tar en fram snøfresern og spader og tar resten.

Dette må jo være genialt tilbud for eldre folk eller andre som ikke har tid til å brøyte sjøl...eller?

Noen som har noe innspill,råd og tips??

heidå :)
Daggi
50ccm
 
Innlegg: 8
Registrert: 06 Feb 2013, 12:26
Stolt fører av:

Re: Snøbrøyting med atv for kunder??

Innlegg smaug » 06 Feb 2013, 21:20

Burde gå helt utmerket. Gjør deg selv en tjeneste og kjøp en Honda snøfres med belter. Jeg synes 970'en fungerer vel så bra som 1380.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk 2
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester