[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - 4x4v vs 6x6

4x4v vs 6x6

Her kan du lette på trykket om hva som helst...

Re: 4x4v vs 6x6

Innlegg #3grina`n » 17 Feb 2014, 23:13

HO har vel heller ikke motorbrems SMAUG?
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: 4x4v vs 6x6

Innlegg smaug » 17 Feb 2014, 23:17

Trodde alle nyere Polaris hadde det. 500 6x6 ble levert med eller uten, den jeg har kjørt mye har ikke motorbrems.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: 4x4v vs 6x6

Innlegg #3grina`n » 18 Feb 2014, 09:29

som jeg forsto ifra forhandler så var alle ho uten motorbrems, men er fullt mulig jeg tar feil...
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: 4x4v vs 6x6

Innlegg smaug » 18 Feb 2014, 09:32

Det er jo kjipt for veldig mange brukere da. Jeg personlig foretrekker å bruke bremsene og synes egentlig motorbrems er pyton så lenge bremsene er god nok da. Bremsene på 500 6x6 som jeg har kjørt mye har dårlige bremser og da savner jeg motorbrems.

Sent from my Samsung S4 Active like anybody gives a shit
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: 4x4v vs 6x6

Innlegg #3grina`n » 18 Feb 2014, 10:33

da skal jeg rette meg selv litt, H.O kommer i utgangspunktet uten Ebs, men det er listet opp som tilbehør i utsyrslisten, nå prater jeg om de vanlige modellene, xps motorene veit jeg ingen ting om.
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: 4x4v vs 6x6

Innlegg lasse1962 » 19 Feb 2014, 21:56

SPORTSMAN 850 XPS FOREST
Progressiv servostyring
Active descent control (ADC) med motorbremssystem (EBS)
Anti-Kickback styring
Registreres som EU Traktor
eller firehjulsmotorsykkel
alt
alt Gjennomprøvd og pålitelig 850cc H.O Twin EFI motor med elektronisk drivstoffinsprøytning og enkel overliggende kamaksel. Startsikker i alle temperaturer og sterk som en okse!
alt Fortsatt det beste 4x4 systemet på markedet. Polaris unike ON-DEMAND system frikobler automatisk framhjulene når de roterer raske enn bakhjulene, feks i en sving tillates ytterhjulet en raskere rotasjon. Dette gir en mer stabil og lettmanøvrert kjøreopplevelse.
Det gir også mindre slitasje på underlaget. Framhjulene kobles automatisk inn om bakhjulene skulle miste grep. Dette gir maks fremkommelighet i all slags terreng.
alt
Active descent control (ADC)

Med små, men smarte forbedringer hos ADC kan du stole på at maskinen får deg trygt ned bratte skrenter med motorbrems på alle fire hjul.

alt Trekkapasitet på hele 868 kg for EU-Traktor
alt Lock & Ride lastestativ foran og bak har en kapasitet på hele 165 kg. Det finnes mange festepunkter for trygg forankring av lasten.
alt Fem lag med pen metalliclakk som er ni ganger så motstandsdyktig mot riper en standard plast.
alt Polaris Sportsman Forest er klar for tøffe tak. Vinsj er standard.
alt
Progressiv servostyring (EPS)

Servostyringen tilpasses utfra hastighet og belastning. Markedets beste og smidigste!

alt
Anti-Kickback styring

Vår plassering av styrestag og doble A-Armer gir en meget effektiv og komfortabel styrekontroll. Dette forhindrer at styret slår tilbake mot røtter og steiner.
lasse1962
500ccm
 
Innlegg: 271
Registrert: 10 Aug 2011, 13:49
Bosted: Fredrikstad
Stolt fører av:

Re: 4x4v vs 6x6

Innlegg smaug » 19 Feb 2014, 22:45

Hvorfor klipp og lim rett fra brosjyren?

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: 4x4v vs 6x6

Innlegg lasse1962 » 20 Feb 2014, 15:10

?????????.
lasse1962
500ccm
 
Innlegg: 271
Registrert: 10 Aug 2011, 13:49
Bosted: Fredrikstad
Stolt fører av:

Forrige

Gå til Generell prat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester