[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Atv henger til salgs

Atv henger til salgs

Her kan dere legge alt av ATV/UTV, alt dere har og selge som er av intresse.

Legg gjerne også inn linker til aktuelle ting

Atv henger til salgs

Innlegg Preben » 10 Sep 2013, 20:00

Jeg har en brukt atv henger til salgs. Den er tilsvarende denne http://www.nts-telemark.no/index.php/mo ... mmerhenger . Den er med tilsvarende tømmerkrybbe som på bildet. Det følger også med innlegsplan. På innlegsplanet har jeg bygget høyere kanter foran slik at det som er i hengeren ikke blir full av gjørme. De veggene kan enkelt fjernes. Hengeren står i asker. Det er også montert gule varslingslys på hengeren. De kan enkelt fjernes hvis man ønsker det. Ring eller mail meg hvis du er inntresert. Preben@gasolina.no eller 97077577.

Selges høystbydende over 6000.

Preben
Preben
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 10 Sep 2013, 19:50
Stolt fører av:

Re: Atv henger til salgs

Innlegg trondwi » 24 Nov 2013, 21:33

Er denne solgt? Ring gjerne 2214 1045.

TW
Trond
trondwi
80ccm
 
Innlegg: 20
Registrert: 21 Okt 2011, 20:30
Stolt fører av:


Gå til Til Salgs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester