[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Søger dæk og fælge til can am

Søger dæk og fælge til can am

Alt om dekk og felg

Søger dæk og fælge til can am

Innlegg bufas » 27 Jul 2015, 22:10

Jeg har lige købt en can am outlander 1000 xtp på plader.
Jeg skal bruge et sæt ekstra fælge og dæk som skal bruges mest til vej men også offroad.
Jeg kan læse mig til at maxxis ceros skulle være et godt dæk, men jeg er i tvivl om det er bedst at købe 12 eller 14 tommer fælge.
Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.
bufas
80ccm
 
Innlegg: 24
Registrert: 28 Mar 2011, 18:58

Re: Søger dæk og fælge til can am

Innlegg smaug » 12 Aug 2015, 12:26

12" er veldig bra til allround bruk med litt ekstra vekt på terrengbruk. 14" er motsatt.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Dekk & felg

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester