[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Biltema-kompressor

Biltema-kompressor

Alt om dekk og felg

Biltema-kompressor

Innlegg Fjellsamen » 18 Mar 2010, 13:09

Handlet en minikompressor på Biltema til kr. 299,- og er veldig godt fornøyd, konstruksjonen virker veldig solid og pålitelig, det følger med en grei bæreveske + diverse adaptere til ventiler, trykket er bra og hastigheten for påfylling bedre enn forventet. Den er ganske stillegående i motsetning til minikompressoren jeg hadde tidligere.

http://www.biltema.no/Bil---MC/Biltilbe ... ssor-240L/

Genialt når man skal tappe luften i dekkene før offroad-kjøring, lange ledninger slik at den rekker rundt hele atv'en, anbefales :)
Yamaha Grizzly 700 '09
Honda CB 600 Hornet '08
Fjellsamen
250ccm
 
Innlegg: 65
Registrert: 10 Okt 2009, 07:00
Bosted: Bergen Sør

Re: Biltema-kompressor

Innlegg E.F.I » 18 Mar 2010, 16:43

Så på de tre kompressorene de hadde på Biltema i Åsane.
Kjøpte for vel et år siden den vantette kompressoren som Snap Drive (Cardic) hadde. Tror den jeg har og den du har er på omtrent samme størrelse.

Jeg har også brukt den til å regulere dekktrykk.

Var grei til å blåse opp bade utstyr også .

Er Biltema sin mini kompressor vanntett ? Hvilken IP grad er det på den ?
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: Biltema-kompressor

Innlegg :-) » 18 Mar 2010, 17:28

Bare ikke la den gå for lenge, da smelter den eller tar fyr [fight]
:-)
 

Re: Biltema-kompressor

Innlegg gkjernaas » 23 Mar 2010, 08:30

Er den vanntett?
Er det mulighet for å lage til ei festeplate på den... Tenker på "Lock & Ride"!

Spørs om det ikke blir en slik en på meg og... Kjekt å ha [oh yes]
2010 Polaris XP 850 EPS - 27" SwampLite og 14" ITP/TJD X-Gen beltekit
gkjernaas
450R
 
Innlegg: 217
Registrert: 19 Mar 2008, 11:40


Gå til Dekk & felg

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron