Sniper » 15 Feb 2009, 20:27
Hei
Jobber med samme sak på en Polaris 700 EFI 2007 mod, skal montere en WARN 3 vinsj. har ikkje fått montert fast festebrakettane enda da dei må bores opp 0.5mm for å få gjennom 8mm boltane. skal plukke av den alle skjermane slik at det blir lettere å sjå og strekke kabler, såg at det låg strømkabel fra batteriet og fram til vinsjen framme, under høgre fram skjerm er det laget til for den "fordeler boxen" så da må en sikkert strekke strøm/styringkabel fra den boxen og bak til feste bak. men skal vinsjen tilkobles tenningslåsen også? er det noen som har en enkel og grei forklaring på dette og evnt bilder?
Eg skal prøve å få lagt ut bilde av denne jobben etter kvart som eg komme videre med den slik at det blir enklere for andre seinere å gjøre denne jobben.
Ellers såg eg det låg en kontakt med fleire "pinns" som låg festet over radiatoren noen som veit hva den er til? den var ikkje tilkoblet noe, er det til tilkobling av blinklys eller noe om en skal ha det på den?
Og så såg eg at det låg eit kontakt punkt til eit sånn 9volt (brannvarseler) batteri bak om der "speedometere huset" sitter hva er det til?
Polaris 700 EFI 2007
Cobra 860 Sport Kad 43 2002
Hummer H2 2003