[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - nts/ norsk tilhenger service??

nts/ norsk tilhenger service??

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

nts/ norsk tilhenger service??

Innlegg #3grina`n » 30 Sep 2009, 19:45

Noen som har noen erfaringer med dem?
Får de tak i delene dere trenger til avtalt tid pris osv?
Søkte på forumet men fant ingen ting...


Noen andre norske sider det går å bestille polaris deler? :atv
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: nts/ norsk tilhenger service??

Innlegg #3grina`n » 01 Okt 2009, 14:39

bumP
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: nts/ norsk tilhenger service??

Innlegg Swift » 01 Okt 2009, 14:49

Hei.
Jeg har kjøpt min Polaris der, og er godt fornøyd med handelen. Det av ekstra jeg har handlet har de sjekket/ringt om prisen på før de har gitt meg et tilbud. Så prisen har blitt som avtalt.
Spør etter Kristoffer, det er han som kan mest om polaris av de som jobber der.
Mesteparten av deler tror jeg de får fra Polaris i Sverige og tiden fra Sverige til Norge er nok det som gir størst utslag på leveringstiden.
Swift
80ccm
 
Innlegg: 17
Registrert: 19 Mai 2008, 16:16
Bosted: Akershus

Re: nts/ norsk tilhenger service??

Innlegg kjetilemil » 01 Okt 2009, 14:56

har handlet der en gang. Fikk det jeg bestilte raskt i posten. All kontakt var via mail og svar kom hurtig. Veldig fornøyd
I`m back baby...
Brukerens avatar
kjetilemil
650ccm
 
Innlegg: 434
Registrert: 07 Jul 2009, 19:43
Bosted: Enebakk / Akershus
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron