[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Polaris 500 på Taro (Lux)

Polaris 500 på Taro (Lux)

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Polaris 500 på Taro (Lux)

Innlegg Polarisen » 16 Des 2009, 12:33

Vet dere om Polarisen går å frakte bak på planet på en VW Taro Pickup(lux)?
Tenker da på at fotplatene kanskje tar nedi hjulhusene som stiller opp? Må vel kanskje ha baklemmen nede når en kjører den?
Har kjøpt lasteramper men ikke mottatt de og testa.
Polarisen
150ccm
 
Innlegg: 33
Registrert: 26 Nov 2009, 14:39

Re: Polaris 500 på Taro (Lux)

Innlegg la7tma » 16 Des 2009, 15:15

min x2 500 går akkurat på en henger som er 2m lang,
om den tar opp i hjul buen kan du bare måle deg fram til.
polaris x2 500,
dritter i kulda med heated clothing,
la7tma
650ccm
 
Innlegg: 424
Registrert: 14 Mai 2008, 18:13
Bosted: stjørdal

Re: Polaris 500 på Taro (Lux)

Innlegg smaug » 16 Des 2009, 15:18

Det går helt utmerket. Har selv hatt min Outlander Max bakpå min Hilux 2000km uten noe som helt sak. En kort atv skal ikke være langt unna å få plass selv med baklemmen oppe. Jeg lagde en rampe helt i forkant av planet slik at fronten kom opp 40cm elns, sykkelen sto i en oppoverbakke om du skjønner og da sto bakhjulene akkurat i overgangen mellom planet og baklemmen. Bredden gjør at du neppe får forhjulene mellom hjulbrønnene men om du får de foran så kan det hende at fotbrettene tar i hjulbrønnene. I såfall er det bare å legge noen plankebiter på tvers foran hjulbrønnene som hjulene kan stå for å få litt mer høyde.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Polaris 500 på Taro (Lux)

Innlegg Polarisen » 16 Des 2009, 20:50

Ja kan jo bare bygge opp ja slik at ikke fotplatene tar nedi.
Polarisen
150ccm
 
Innlegg: 33
Registrert: 26 Nov 2009, 14:39


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron