[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - vær så snill å hjelp!!!

vær så snill å hjelp!!!

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

vær så snill å hjelp!!!

Innlegg tripx.123 » 18 Okt 2015, 20:17

hei, har en polaris scrambler 500 06mod, som jeg har slit med i en lengre stund. problemmet er at den ikke vil starte på nøkkelen, har prøvd å byttet batteri,solenoid og kabler fra starter inn til solenoid. når jeg vrir om nøkkelen så klikker d,så vet at solenoid fungerer men det vil ikke gå ut noe strøm til starter. har også prøvd og krysse terminaler og da var d et svakt innslag i starter. jeg har heller ikke noe lys på atv, så kan det være noe jordingsfeil en plass? kan tenningslåsen ha noe å gjøre med d? kan også nevne at når jeg har fått start på den med snoren så vil heller ikke lys fungere! håper noen kan ha en vis peiling på dette da jeg har slitt med dette i flere måneder:/ takker for alle svar som kommer:)
tripx.123
50ccm
 
Innlegg: 10
Registrert: 15 Jul 2013, 23:42
Stolt fører av:

Re: vær så snill å hjelp!!!

Innlegg smaug » 29 Okt 2015, 21:17

Måler du spenning ute ved starteren når du vrir på nøkkelen og det klikker i solenoiden? Tipper det er starteren som er gåen, det er ikke uvanlig på Polaris.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: vær så snill å hjelp!!!

Innlegg tripx.123 » 29 Okt 2015, 23:19

takk for svar men det løste seg, heldigvis:) viser seg at man ikke kan stole på nye deler da d var solenoid som hadde hengt seg eller no sånt. etter litt hamring på solenoid så var den i gang.
tripx.123
50ccm
 
Innlegg: 10
Registrert: 15 Jul 2013, 23:42
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester