[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Girkasse..

Girkasse..

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Girkasse..

Innlegg #3grina`n » 29 Jan 2016, 16:19

Har nettop bytte olje på girkassa til min sportsman, så da på tappepluggen at den hadde vært i kontakt med noe inne i girkassa.... når jeg stikker fingen inn i tappehullet, så kjenner jeg en del jeg kan dytte opp... akkurat som om den er litt fjærbelastet.... hva er det for noe? Har forøvrig ingen problemer med kassa... Smaug?
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: Girkasse..

Innlegg smaug » 23 Mai 2016, 08:38

Har du funnet ut av det? Det er et kjede inn i kassa, kan det være den du kjenner? Kanskje den er litt slakk og tar nede i tappepluggen? Skal ikke være veldig mye annet spennende inn i der som kan lage så mye krøll for tappepluggen.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Girkasse..

Innlegg #3grina`n » 23 Mai 2016, 15:49

hei, ja det var kjede som tok nedi, har ikke gjort noe med det. Men kjede skal vel automatisk stramme seg selv i utgangspunktet? <Har ingen ulyd, å alt virker som det skal.
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: Girkasse..

Innlegg smaug » 24 Mai 2016, 09:23

Er ikke kjedestrammer på de nei. Er nok sikkert gått seg til nå og normalisert seg. Er veldig sterke den typen kjeder bare de får oljen sin.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron