Prøvekjørt og Bestilt 850 XPS

På tirsdag var jeg hos polaris forhandler'n min og prøvekjørte en 850 XPS, det vil si den modellen med servo.
Her har Polaris forbedret mye. Dobble a armer framme med antikickback styring og servo fungerer utmerket,
jeg var på en bussholdeplass og kjørte på skrå over forhøyningene mellom bussene og merket så og si ingen ting i styret, min x2 slår styret 20cm frem og tilbake på den samme plassen.
Motoren på 850ccm med totalt 8 ventiler bare storkoser seg, med min 800(760) x2 synes jeg motoren høres ut som den jager mye etter veien, mens 850'en bare lager en superkul lyd og drar godt..
Servoen er noe man må lære seg å kjøre med da den blir svært lett på styret, også hvis du kjører fort. Da jeg kjørte x2'n
hjem måtte jeg kjempe for å vri styret så jeg skulle greie å svinge gjennom rundkøringa..
Etter jeg hadde prøvekjørt bestilte jeg en rød quad med det samme..
Når den blir levert er ikke helt klart enda da jeg sa jeg skulle ha den om to månter,
men da det er litt forandringer med jobbing så blir det så fort som mulig, info kommer.
Mats
Her har Polaris forbedret mye. Dobble a armer framme med antikickback styring og servo fungerer utmerket,
jeg var på en bussholdeplass og kjørte på skrå over forhøyningene mellom bussene og merket så og si ingen ting i styret, min x2 slår styret 20cm frem og tilbake på den samme plassen.
Motoren på 850ccm med totalt 8 ventiler bare storkoser seg, med min 800(760) x2 synes jeg motoren høres ut som den jager mye etter veien, mens 850'en bare lager en superkul lyd og drar godt..
Servoen er noe man må lære seg å kjøre med da den blir svært lett på styret, også hvis du kjører fort. Da jeg kjørte x2'n
hjem måtte jeg kjempe for å vri styret så jeg skulle greie å svinge gjennom rundkøringa..
Etter jeg hadde prøvekjørt bestilte jeg en rød quad med det samme..
Når den blir levert er ikke helt klart enda da jeg sa jeg skulle ha den om to månter,
men da det er litt forandringer med jobbing så blir det så fort som mulig, info kommer.
Mats