Min historie startet i våren 2006 da jeg fikk kjøpt en Polaris 500 HO ureg. canada maskin.. Hadde den 1,5 år og fikk smak på nyere modell.. Kjøpte da 2008 mod helt ny 500 HO på sorte skilt og var storfornøyd! Så fikk jeg høre at sorte skilt går ut, å da svingte jeg meg rundt å kjøpte 800 2009 mod sportsmann siste med sorte skilt (alle har vert sportsmann hittil) ståååålende maskin :D enormt av krefter! Fikk montert frontfanger, rails, fjernstyrt vinsj, glacier 2 brøytepakke.. Tok da og solgte min 500 HO til utkanten av fylket.
Så kom smaken for belter.. søkte mye rundt på nettet og kom frem til at belter må ha servo for å vere pirkete.. fikk tilbud om inbytte for min 800 mot en 850 hos min trofaste forhandler Polaris Nordmøre, og skulle få en vanvittig pris for min nå knapt 1 år gamle maskin.
For å ikke drøye det ut her, så endte jeg opp med 850XPS men Prospector Pro, Buckshot 15" felger, største vinsj m/kontroll, rail bak, oppbevaringsboks bak med skinnrygg, boks fremme, lav sotet vindskjerm, og byttet de store speilene ut med MC speil på styret ( EU regga maskin) Glacier 3 brøytepakke!!!!!
Har masse in action bilder, skal legge ut.