[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Vippe sportsman 90 grader rett opp for å behandle undersiden

Vippe sportsman 90 grader rett opp for å behandle undersiden

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Vippe sportsman 90 grader rett opp for å behandle undersiden

Innlegg coaslip » 30 Mar 2012, 22:07

Tenkte jeg skulle vippe sportsman'en min opp 90 grader rett opp med fronten i været for å behandle den med tectyl under... Noen bedre ideer når en ikke har tilgang til løftebukk ? Må pusse vekk gammel rust osv så den blir nok stående slik i noen dager. Er det noe i veien med å gjøre det slik ?
coaslip
150ccm
 
Innlegg: 44
Registrert: 11 Apr 2011, 22:03
Stolt fører av:

Re: Vippe sportsman 90 grader rett opp for å behandle unders

Innlegg OJ » 30 Mar 2012, 22:40

Vinsjen i fronten.
Vel og merke hvis du har vinsj da.
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet
 
Innlegg: 1122
Registrert: 08 Mar 2008, 09:19
Bosted: Arendal
Stolt fører av:

Re: Vippe sportsman 90 grader rett opp for å behandle unders

Innlegg Pol800aris » 30 Mar 2012, 23:20

Veit ikkje, men trur eg ville ha tømt motoren for olje først iallefall.
Men, er det ikkje enklare å lage en bratt rampe som den kan stå oppetter da?
Eg har skjølv tenkt å bruke nokre paller stablet i høgda som eg legger rampene mine oppetter. Da får eg god plass under uten fare for liv å helse:)
Pol800aris
650ccm
 
Innlegg: 337
Registrert: 29 Des 2011, 22:44
Stolt fører av:

Re: Vippe sportsman 90 grader rett opp for å behandle unders

Innlegg coaslip » 31 Mar 2012, 09:41

Det var helst om det var noe fare for olje osv rundt om kring i systemet ja. Winsjen er kaputt _(som vanlig, driten tåler nada) så det blir å talje den opp etter en h bjelke i taket. Får være forsiktig å la den stå i littegranne vinkel. Orker ikke ligge å tectylyere :P Eller rettere sagt så skal jeg ikke tectylere men smøre epoxy grunning på ...
coaslip
150ccm
 
Innlegg: 44
Registrert: 11 Apr 2011, 22:03
Stolt fører av:

Re: Vippe sportsman 90 grader rett opp for å behandle unders

Innlegg coaslip » 31 Mar 2012, 21:12

Fikk den opp ca 60 grader elller noe vil jeg tro så kom jeg til. Gikk helt fint , har dog ikke startet den etterpå. Epoxygrunnuing var noe dritt..
coaslip
150ccm
 
Innlegg: 44
Registrert: 11 Apr 2011, 22:03
Stolt fører av:

Re: Vippe sportsman 90 grader rett opp for å behandle unders

Innlegg Vangsjelding » 01 Apr 2012, 08:56

den 60 gradern ville jeg å gått for, skal ikke så kjempe mye til før d kommer greit til under mens du sitter på en stol
KTM 525 XC, 12
X Can Am DS 450X, 09
Can Am Traxter 500 MAX, 05
Kina 110, 10

X Eton 50 08

Lynx RS 600
Ski doo Summit 600
Vangsjelding
400ccm
 
Innlegg: 139
Registrert: 29 Apr 2011, 22:16
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester