[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - 2012 polaris sportsman 500ho

2012 polaris sportsman 500ho

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Re: 2012 polaris sportsman 500ho

Innlegg kimjorgen » 26 Okt 2012, 14:38

At du ser nesten motsatt på det skjønner jeg ikke. Vil MYE heller ha hjelm når jeg kjører i 80 km/t med møtende trafikk på vei, fremfor 2 km/t i skauen.

Er jeg på treff, der det er påbudt med hjelm, så bruker jeg såklart hjelm..
kimjorgen
350ccm
 
Innlegg: 78
Registrert: 02 Apr 2012, 20:54
Stolt fører av:

Re: 2012 polaris sportsman 500ho

Innlegg smaug » 26 Okt 2012, 17:10

Bruker jo selvsagt hjelm når jeg kjører på landeveien. Da har jeg en Schuberth C3. I skauen bruker jeg en enkel halvhjelm som det ikke gjør noe om blir møkkete eller får litt deng. Når den blir for skitten drar jeg og kjøper en ny. Noen bruker skihjelmer ser jeg og det funker sikkert fint det også, poenget er at hodet er beskyttet ikke at man følger loven til punkt og prikke fordi da hadde ikke traktor regget atv-brukere trengt å bruke hjelm noen steder. I skauen er det fort gjort å få sykkelen over seg eller bli kastet av selv når det går saaaakte. Det bare er sånn og hobbyen vår har ikke råd til å miste en eneste entusiast. De hjemme er sikkert interessert at du kommer hjem etter "bare" en liten tur i skauen.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: 2012 polaris sportsman 500ho

Innlegg kimjorgen » 04 Nov 2012, 15:49

Monterte litt ekstralys idag.

knapp på "dashen" er kjekt å ha
Bilde

Bilde
kimjorgen
350ccm
 
Innlegg: 78
Registrert: 02 Apr 2012, 20:54
Stolt fører av:

Re: 2012 polaris sportsman 500ho

Innlegg Kimmix » 05 Des 2012, 20:20

Hei, jeg har også en Polaris Sportsman 500 H.O (2012) og lurer fortsatt på hvordan man fjerner plombering. Den er sperret på 35 km\h (den er altså traktorregistrert) når jeg drar sjokken helt ut så får jeg opp til ca. 48 km\h i nedoverbakke, men da blir omdreiningene så høy som 6960, som slettes ikke er bra for motoren. Har kjørt ca. 10mil med doningen nå, og jeg har regnet ut at den bruker ca. 2 liter benisn\mila, som er også aaalt for mye. Jeg lurer på da om dette har noe med plomberinga og gjøre. Jeg har funnet ut at inne i forgasseren sitter det en klosse som gjør at et lokk åpner seg ca 1\3 av det det har muligheten til, jeg fjernet denne klossen men da "kvelltes" bare ATVen. Noen som kan hjelpe meg? har spurt forhandler men han vet ikke noe, han har også prøvd og kontaktet Polaris men de har ikke gitt noen tilbakemelding.
Kimmix
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 05 Des 2012, 20:16
Stolt fører av:

Re: 2012 polaris sportsman 500ho

Innlegg henriksen » 30 Des 2012, 19:12

er vell plombert i varitatorn den. en hvit plast skive.
henriksen
80ccm
 
Innlegg: 15
Registrert: 04 Jun 2012, 15:55
Stolt fører av:

Re: 2012 polaris sportsman 500ho

Innlegg kimjorgen » 30 Des 2012, 21:01

Ja, enten variatoren eller på innsuget.

Det ligger en tråd på forumet som viser plomeringen på de ulike typene.
kimjorgen
350ccm
 
Innlegg: 78
Registrert: 02 Apr 2012, 20:54
Stolt fører av:

Forrige

Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester