[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Salg: Polaris Sportsman 500cc EFI.

Salg: Polaris Sportsman 500cc EFI.

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Salg: Polaris Sportsman 500cc EFI.

Innlegg CiTore » 22 Mai 2012, 00:18

Hei.

Jeg har en Polaris Sportsman 500cc EFI EU-traktor på hvite skilt. Den ønsker jeg å selge og lurer på hvor mye jeg kunne ha fått for den på. f.eks. finn.no. (Har selvsakt vert inne å sett selv også, men er svært få med hvite skilt (traktor) som er polaris 500cc, 2009 model og tilsvarende.

Den er 2009 model og brukt i 222 timer. (kjørt på vei). Tror den er kjørt 8000km på 2 år.
- Den ble kjøpt ny sept. 2009, av atv garden på jæren.
- Ekstrautstyr: største vindskjermen, aluminiumsfelg og el-håndvarmere i "styre". For 95 000kr ink. mva.
- Medfølgene utstyr: hengerfeste, vanlig sete(ikke traktorsete) og den har IKKE vinsj.
- Alle servicer er holdt ink. oljeskift mm. var også en "slitedel" som er skiftet som har noe med "gir-systemet" å gjør. Kostet rundt 4000 kr. Service og alt er gjort hos forhandler!
- Den er langkjørt 1,5 mil hver kjøretur og alltid stått oppbevart i garasje med normal romtemperatur.
- Jeg har aldri "koltret" eller krasjet med den derav. ingen fysiske skader.
- Den har aldri trukket tilhenger eller gjort annet "arbeid" en å brukes som personlig transportsmiddel på vei. (kjøpt i plassen for moped/lett-mc.
- Alle orginaldeler.


Lurer på hvor mye jeg kan forvente for Polarisen - minimum og maksimumpris.

F.eks. jeg kan lett selle den for 60 000 kr og kan selges for 70 000kr men vil ta tid.
Den er kjøpt på garden, så fikk igjen momsen. Hvordan fungerer det med videresalg? selges med mva eller uten?


Tusen takk for hjelpen! [smiil] [grøntsmil]
CiTore
50ccm
 
Innlegg: 3
Registrert: 07 Okt 2009, 19:40

Re: Salg: Polaris Sportsman 500cc EFI.

Innlegg Scaniapiloten » 12 Jul 2012, 15:12

Hei [smiil]

Prøv deg på 70 000,-
Alle som kjøper pruter uansett, og man kan like gjerne starte med en litt for høy pris og senke den etter hvert.
Det er nok bedre enn og irritere seg over at man solgte den for f.eks. 60 000,- også kommer det en to dager etterpå og byr deg 70 000,-

Tenk over forslaget... [oh yes]
Scaniapiloten
Brukerens avatar
Scaniapiloten
50ccm
 
Innlegg: 8
Registrert: 27 Aug 2011, 18:33
Bosted: Inderøy, Nord Trøndelag
Stolt fører av:

Re: Salg: Polaris Sportsman 500cc EFI.

Innlegg Dosk101 » 16 Jul 2012, 00:42

Hei, eg er litt små interesert. Ligg den på finn nå?
Mvh Kristian

Det er ikkje lengden på tryllestaven som teller, men magien inni den
Dosk101
400ccm
 
Innlegg: 116
Registrert: 22 Okt 2010, 07:06
Bosted: Varhaug
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester