[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Polaris Magnum 425 mister kraft under kjøring

Polaris Magnum 425 mister kraft under kjøring

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Polaris Magnum 425 mister kraft under kjøring

Innlegg haavard123 » 02 Nov 2012, 19:20

Hei!
Fikk tilbake ATVen min fra verksted idag. De skiftet nålen i flottøren, som skal stenge for bensin. Nålen hadde hengt seg opp, så de skiftet den, og satt på nye dekk på den. Nå starter den fint og lekker ikke noe bensin under oppstart. Men nå er det et nytt problem. Når jeg kommer over 20 km/t ca, så når jeg gir mer gass, mister den på en måte kraft. Den vil ikke gå fortere, så begynner den og slå litt forsiktig i eksosen. Slik skal det ikke vær! Har forresten skiftet luftfilter for en uke siden, så det er nok ikke det. Men setter utrolig stor pris på om dere har noen ideer på hva det kan være som forårsaker dette, vil ha den skikkelig igjen så fort som mulig :)
haavard123
50ccm
 
Innlegg: 13
Registrert: 02 Nov 2012, 19:16
Stolt fører av:

Re: Polaris Magnum 425 mister kraft under kjøring

Innlegg #3grina`n » 02 Nov 2012, 22:48

antageligvis en gasser justering bare.
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: Polaris Magnum 425 mister kraft under kjøring

Innlegg smaug » 03 Nov 2012, 00:37

Ville sjekket flotørhøyden siden de har vært og rotet med det, så bensinfilter.

Tapatalk
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Polaris Magnum 425 mister kraft under kjøring

Innlegg haavard123 » 07 Nov 2012, 08:26

Ok, takk for svarene :-) leverte den tilbake til verkstedet så de får fikse det gratis siden de hadde gjort feilen. Har tenkt og selge denne snart. Den er i god stand, nye dekk, nytt setetrekk, speil m blinklys, strøm til henger, hengerfeste, nye baklykter(LED), Lakkert kufanger framme, skal lakkere felgene sølv/aluminium. Den er i god stand kjøremessig og bare de får fikset forgasseren på verkstedet. Hva ville dere syns var en respektabel pris? Det er en 96 mod. Tenkte og legge meg på 40 000 i begynnelsen og heller synke prisen etterhvert hvis det blir lite respons. Men jeg har gjort mye med den siden jeg kjøpte den, så må ha litt fortjeneste og. Men jeg vet ikke hva dere tenker om d.
haavard123
50ccm
 
Innlegg: 13
Registrert: 02 Nov 2012, 19:16
Stolt fører av:

Re: Polaris Magnum 425 mister kraft under kjøring

Innlegg smaug » 07 Nov 2012, 10:24

Høres mye ut for en 16 år gammel ATV som er traktor regget(regner jeg med). De alle fleste som er ute etter en slik gammel sliter bryr seg vel ikke så mye om blinkelys i speilene og LED baklys men vil ha noe som funker til elgjakta eller hente ved ut av skauen.
Ta en titt på Finn.no og se hva andre atv'er ligger på i pris.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Polaris Magnum 425 mister kraft under kjøring

Innlegg haavard123 » 07 Nov 2012, 12:38

Ja som sagt er ikke sikkerrt jeg for solgt for den prisen, men den er regget på hvite skilter som motorredskap, så den er jo lovlig på vei(har brukt den selv på vei) så ja, men en plass må jeg starte, og det er jo ikke noe feil eller galt me den nå, så ja men jeg for se hva det blir til
haavard123
50ccm
 
Innlegg: 13
Registrert: 02 Nov 2012, 19:16
Stolt fører av:

Re: Polaris Magnum 425 mister kraft under kjøring

Innlegg lloydsb » 09 Nov 2012, 18:09

er den solgt?

evt hva gikk den for ?
lloydsb
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 09 Nov 2012, 18:06
Stolt fører av:

Re: Polaris Magnum 425 mister kraft under kjøring

Innlegg haavard123 » 11 Nov 2012, 20:37

Nei den er ikke solgt enda. Har ikke lagt den ut for salg en gang ;) Sendte deg PM lloydsb
haavard123
50ccm
 
Innlegg: 13
Registrert: 02 Nov 2012, 19:16
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester