[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Straff for kjøring med 2 på traktor reg.atv, og sperre

Straff for kjøring med 2 på traktor reg.atv, og sperre

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Straff for kjøring med 2 på traktor reg.atv, og sperre

Innlegg haavard123 » 11 Des 2012, 16:49

Hei!
er rett før jeg skal til og kjøpe en 500 sportsmann nå, og lurer på litt diverse rundt det.

Når de regges som traktor står det i vognkortet at kun 1 kan sitte på. Hvis jeg blir stoppet med noen bakpå, hva vil da skje?
eller er det i det hele tatt mulig og få den regga til 2 pers?
Og en ting til, denne sperren, er dette noe politiet vet mye om? tenker hvis jeg blir stoppet av andre grunner, om de vil begynne og undersøke den eller evnt se etter om plombene står der.
Får di har jo denne tralla de kan ta mopeder oppå for å se om de er trimmet. men det går vel ikke på en 350 kg tung atv?

men uansett vil gjerne vite hva konsekvensene kan bli for meg uansett, både det med og ha 2 stk på og fjerne sperra.

mvh Håvard
haavard123
50ccm
 
Innlegg: 13
Registrert: 02 Nov 2012, 19:16
Stolt fører av:

Re: Straff for kjøring med 2 på traktor reg.atv, og sperre

Innlegg Pol800aris » 11 Des 2012, 17:43

Ikkje verd risikoen... Er du gammel nok, kjøp mc. ei bot eller to så minker det på besparelsen man har gjort i avgifter.
Pol800aris
650ccm
 
Innlegg: 337
Registrert: 29 Des 2011, 22:44
Stolt fører av:

Re: Straff for kjøring med 2 på traktor reg.atv, og sperre

Innlegg haavard123 » 11 Des 2012, 19:15

Jaa ser jo den, men er du 16 år så må du ha traktor regget. Er ikke sikkert jeg skal gjøre det da, jeg var bare intresert i og vite størrelse på bot eller evnt bare hva som skjer viss jeg blir tatt. kan jo bli stoppet uten og bli tatt, men tenker hvis jeg blir stoppet og de finner ut at noe ikke er slik det skal.
haavard123
50ccm
 
Innlegg: 13
Registrert: 02 Nov 2012, 19:16
Stolt fører av:

Re: Straff for kjøring med 2 på traktor reg.atv, og sperre

Innlegg Pol800aris » 11 Des 2012, 21:33

Du skal iallefall være forsiktig med å ha passasjer på "trimma" atv. Det kan bli dyrt viss man kommer ut for ei ulykke eller lign.
Bøter veit eg ikkje kva evt kommer på. Stoppa blir man fort. Dei må jo liksom lese skiltet før dei kan avgjære om det er traktor eller ei. Skiltet er jo bak.....
Uansett, lær deg å kjør kjerra før du kjører for fort. Skal ikkje mykje til å velte ved høg fart:) Uansett er det et mykje kulare kjøretøy en moped [grøntsmil]
Pol800aris
650ccm
 
Innlegg: 337
Registrert: 29 Des 2011, 22:44
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 1 gjest

cron