[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Polaris sportsman 500 EFI stopper/smeller fra potta

Polaris sportsman 500 EFI stopper/smeller fra potta

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Polaris sportsman 500 EFI stopper/smeller fra potta

Innlegg Kristoffer Johansen » 13 Des 2012, 17:04

Heisann, jeg har i det siste hatt litt problemer med min polaris sportsman 500 EFI. Den stopper når jeg kjører, av og til kan jeg kjøre lengre og av og til kommer jeg meg bare 5-10 meter. Men om jeg skal komme meg langt kan jeg ikke gi full gass med en gang. Jeg må øke sakte og sakt. For om jeg gir full gass stopper den og det smeller kraftig i potta. er det noen som vet ka som kan være galt?
Kristoffer Johansen
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 13 Des 2012, 16:59
Stolt fører av:

Re: Polaris sportsman 500 EFI stopper/smeller fra potta

Innlegg smaug » 13 Des 2012, 18:43

Har du sjekket at luftingen til tanken er åpen? Du har ikke et muserede eller to i luftfilterboksen?

Tapatalk
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Polaris sportsman 500 EFI stopper/smeller fra potta

Innlegg Kristoffer Johansen » 13 Des 2012, 21:25

Har ikke sjekket det nei :) Men skal ta å sjekke i morgen
Kristoffer Johansen
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 13 Des 2012, 16:59
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron