[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - XP850 går på en sylinder... HJELP!

XP850 går på en sylinder... HJELP!

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

XP850 går på en sylinder... HJELP!

Innlegg sportsman500 » 23 Mar 2013, 17:44

Har en 2010 mod XP850 som bare går på en sylinder når den er kald.
Først gikk den ikke på den bakerste sylinderen, men da jeg dro av plugghetta og holdt den litt fra pluggen, så gikk den på begge. Etter en stund, kunne jeg sette den helt på, og den gikk. Dette tydet på at det var pluggen som var gåen, så jeg byttet begge pluggene. Brukte den en gang etter det, og da gikk den på begge, men gikk vondt når den var kald. Neste gang jeg skulle bruke den, gikk den bare på en igjen... Nå var det den andre pluggen som ikke funket. Dro av plugghetta og da kom den etter hvert... Når den er varm virker den helt normal.
Hva kan dette være?? Coilen? Noe kaldstartføler? (Kan være den får for mye og "drukner")?
Håper noen her inne har peiling på dette, for det er veldig IRRITERENDE!! [forbannet]
På forhånd takk for svar
sportsman500
50ccm
 
Innlegg: 11
Registrert: 05 Mar 2012, 19:36

Re: XP850 går på en sylinder... HJELP!

Innlegg smaug » 23 Mar 2013, 18:15

Plughetter tenker jeg først og fremst på sånn du beskriver det.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk 2
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: XP850 går på en sylinder... HJELP!

Innlegg sportsman500 » 27 Mar 2013, 13:21

Da har jeg hatt sykkelen på verkstedet. Der har de lagt inn ny programvare i motoren. Sykkelen stod ute i natt, i nesten -20 grader, og startet og gikk feilfritt. Da får vi håpe at problemet er løst [oh yes]
sportsman500
50ccm
 
Innlegg: 11
Registrert: 05 Mar 2012, 19:36


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron