[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Feil med front diff:(

Feil med front diff:(

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Feil med front diff:(

Innlegg Kjellis » 27 Mar 2013, 09:52

Hei.
Håper dere kan hjelpe meg med dette.
Jeg har måtte bytte rullebur da denne gikk her om dagen.
har tatt ut diff og byttet denne og gått igjennom hele for å sjekke at det ikke er skade.
Alt er ok, og jeg har hatt den oppe 2 ganger etter den ble satt sammen, da den likevel ikke fungerer.
Alt fungerte før det rulleburet ble ødelagt, men når jeg setter denne sammen og på plass så virker det som den ikke tar tak, så selv om jeg har den 4x4 så har jeg bare 2wd.
Noen som vet hva dette kan skyldes? må den platen som magneten byttes også?
Eller kan det ha gått en sikring eller rele når denne fikk en smell og buret ble ødelagt?
har elles ikke stor peil på dette, men når jeg ser det blir gjort på youtube, så har jeg gjort det samme.
Men virker som ikke magneten tar tak som den skal.
Håper det kan være en enkel sak.
Dette gjelder polaris sportsman 550 xp 2010 modell.
Kjellis
80ccm
 
Innlegg: 27
Registrert: 20 Aug 2011, 11:50
Stolt fører av:

Re: Feil med front diff:(

Innlegg #3grina`n » 27 Mar 2013, 11:05

du bør ohme den magnetplata, vil vel tippe at det er den som har røket, men kan også være speedometer, awd er koblet igjennom speedometer på polaris, så kan være greit å sjekke det også, laster du ned verkstedmanual, så står det der åssen du skal teste speedo for awd funksjon. Smaug kommer vel med noen innspill etterhvert også tenker jeg.
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: Feil med front diff:(

Innlegg Kjellis » 27 Mar 2013, 15:20

Må også nevne at jeg har hørt at den skiven som magneten tar tak i, har fått en bitte liten bulk, som jeg har prøvd å rette litt.
Kan dette ha noe med 4x4 å gjøre da? at den ikke får tak osv. har lest på nett at dette kan være en årsak bla.
Hva mener dere, som kanskje har en del mer erfaring med dette??

Kjell
Kjellis
80ccm
 
Innlegg: 27
Registrert: 20 Aug 2011, 11:50
Stolt fører av:

Re: Feil med front diff:(

Innlegg #3grina`n » 27 Mar 2013, 15:31

da ville jeg nok ha bestilt en ny plate...
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron