[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Mere krutt i sportsman 500 efi

Mere krutt i sportsman 500 efi

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Mere krutt i sportsman 500 efi

Innlegg Fiatagri » 07 Aug 2013, 01:21

Hei! Jeg ønsker som tittelen sier, å få litt mere power i min sportsman... Dette er en traktor, så jeg har plukket ut spjeldet i vakumhuset for å få fri passasje for lufta. Dette økte turtallet noe og ga bedre drag, men fortsatt ønsker jeg litt mere.(mye vil ha mer?) derfor lurer jeg på om noen her inne har trimmet firehjulingen sin. Ettersom polarisen min er en efi så er jeg litt i tvil om hva som kan gjøres, ser for meg at jeg må få justert ecu hvis noe i det heletatt skal gjøres, og hvordan dette kan gjøres har jeg ikke snøring på, så derfor spør jeg her:-) Har erfaring når det gjelder å skru så alt er interresant, men ønsker ikke svar om at jeg har kjøpt feil atv til mitt bruk... Kunne bare ønsket meg litt mere krutt ved tungt arbeid
Fiatagri
50ccm
 
Innlegg: 7
Registrert: 07 Aug 2013, 01:11
Stolt fører av:

Re: Mere krutt i sportsman 500 efi

Innlegg smaug » 08 Aug 2013, 16:29

Er ikke veldig mye gamp i de 500'ene, ikke tror jeg noen over dammen bruker de til noe race heller så trimming tror jeg kan bli vanskelig å få til. Bytte til en 850 hjelper nok på :-)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester