[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Reklamasjon og kostnader

Reklamasjon og kostnader

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Reklamasjon og kostnader

Innlegg Kjellis » 18 Okt 2013, 22:40

Hei.
Har hatt store problemer med girkasse og motor i det siste, og med mye om og men med forhandler og polaris norge, så fikk jeg demonter og tatt ut både kasse og motor.
Dette fikk jeg levert til forhandler, og det viser seg at det er en mutter som holdet et hjul i mellom kassen og maskinen som da har skrudd seg ut og som egentlig ikke skal rikke på seg.
Det som er bra med dette er at dette var garantert reklamasjon og dette ville jeg få dekket ny motor og girkasse av polaris.
Kjempe bra:)

Det som jeg egentlig ville fram til er at når jeg var oppe med problemet første gang så forteller forhandler meg at jeg må beklage meg på å måtte betale alt av arbeid selv og få deler/motor osv fra polaris, da de ikke dekket arbeid.
Dette syntes jeg var noe rart da dette er tydleligvis en fabrikkfeil og ikke noe jeg kan ha skyld i, så hvorfor må jeg da betale forhandler for å evt sette denne motoren og kassen på plass i min atv??
Når har det seg sånn at jeg demonterte alt av deksler og tok ut motor og slikt selv da jeg ikke ville ha slike kostnader.

Har også sendt mail flere ganger til polaris for å høre om de faktisk dekker arbied i slike situasjoner som dette.

Er det noen her som vet hva polaris har som retningslinjer ang reklamasjoner som går på fabrikkfeil?
Da jeg ikke finner dette noe sted eller får svar fra polaris?
Vil tro de har faste regler som forhandler må følge i slike situasjoner?
Har også hørt fra flere inkl andre forhandlere som forteller at forhandlere pleier å finne på unnskyldinger da polaris ikke betale godt nok i timepris for slike reparasjoner.

Noe som kan hjelpe?? Vil jo gjerne at forhandler kan sette denne sammen igjen:)
Kjellis
80ccm
 
Innlegg: 27
Registrert: 20 Aug 2011, 11:50
Stolt fører av:

Re: Reklamasjon og kostnader

Innlegg smaug » 19 Okt 2013, 10:08

Skift forhandler. De prater piss.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Reklamasjon og kostnader

Innlegg lasse1962 » 04 Nov 2013, 15:52

Jeg vet ikke hvor i landet du bor men det høres litt rart ut du kan prøve og sende e-post til denne karen i Polaris Norge espen.skaar@polaris.com
lasse1962
500ccm
 
Innlegg: 271
Registrert: 10 Aug 2011, 13:49
Bosted: Fredrikstad
Stolt fører av:

Re: Reklamasjon og kostnader

Innlegg t90 » 23 Apr 2014, 18:23

hadde du slakk innne i girkassen og bankelyd fra motor??
t90
150ccm
 
Innlegg: 35
Registrert: 18 Okt 2012, 18:24
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester