[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Sperrer polaris ranger 900 xp

Sperrer polaris ranger 900 xp

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Sperrer polaris ranger 900 xp

Innlegg kev84 » 20 Des 2013, 19:58

Hei.
Har nettopp anskaffet meg en polaris ranger 900 xp 2013 og er super fornøyd foruten farten.
Den er sperret på 24 mp/h, har søkt litt rundt på amerikanske sider samt norske uten å finne noen fornuftige svar.
Så hvis det er noen der ute som vet litt om de forskjellige sperrene sitter eller vet om en forum link som noen har svart på dette før hadde jeg blitt kjempefornøyd :)
Ønsker ikke maks fart, men at den gjør 60/70 km/h hadde vært supert :)

Tilbake til atv'en så blir den brukt til skogsdrift og har bevist seg for å være en utrolig maskin, har montert på vinduer, dører, tak, varmeapparat og vinsj så langt, men blir nok mer utstyr med tiden.

Tips til den som kjøper ny.
Sørg for at butikken setter på regn/støv listene før de "leverer den klar til bruk"
Jeg har selv brukt en uke med normal arbeidsdag for å montere på alt utstyr nevnt, samt en hel dag på bare gummi/skumgummi lister som ligger rundt i hytta som butikk skrur sammen. [forbannet]
kev84
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 20 Des 2013, 19:49
Stolt fører av:

Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest