[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Ny Big Boss Forester på belter, restriktor

Ny Big Boss Forester på belter, restriktor

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Ny Big Boss Forester på belter, restriktor

Innlegg esteinda » 15 Jul 2014, 22:38

Tok besittelse av en ny en i dag og den står på Predator belter. Mean machine og grom lyd....
Noen anbefalte meg å fjerne teflonrøret som står mellom skinkene på fremre aksling i variatorhuset og som hindrer ytres skinkes vandring inn for å begrense hastighet. Argumentet var at dette "fremmedlegemet" kunne føre til skader på kjøretøyets motor, spesielt siden det her er snakk om fremdrift på belter. (Må da ha noe med maks turtall og motorsprengning å gjøre?)
Anyhow.... :-)
Siden jeg nå aldri har demontere drivhjulene i en variator før: Er det noe spesielt jeg bør passe på slik at alt kommer på rett plass igjen, og finnes det et sted, en link eller en pdf fil jeg kan støtte meg til? Jeg har lett og googla til øyet ble stort og vått uten å bli særlig klokere. Finner ikke verkstedhåndbok heller....
Setter pris på input, moralske og etiske spørsmål fikser jeg sjøl :-)
Alle gjør feil. En dag uten lærdom og ny kunnskap har vært bortkastet.
esteinda
50ccm
 
Innlegg: 11
Registrert: 20 Jul 2013, 18:41
Stolt fører av:

Re: Ny Big Boss Forester på belter, restriktor

Innlegg #3grina`n » 17 Jul 2014, 16:27

bare å demontere, men sett noen tusj merker, slik at du får satt alt sammen i sammen slik det var, tenker da så skinkene står likt... kan fort bli kast hvis det ikke gjøres, det bruker å være merket med en X... men tusj er bombesikker ;)
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester

cron