[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Valg av ATV

Valg av ATV

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Valg av ATV

Innlegg Ghostviking » 20 Jul 2014, 16:15

Jeg er helt ny i dette gamet, og trenger råd fra ekspertene. Jeg har aldri kjørt ATV eller scooter tidligere.

Jeg vurderer å kjøpe en ATV til bruk på hytten. Det er tidvis dårlig vinterbrøytet, og i tillegg er det vanskelig å ta seg frem under vårløysing (gjørme). Jeg skal ikke bruke den til å trekke last eller til «ekstremkjøring», men den må kunne håndtere mye snø og gjørmete forhold. Det er vel sikkert nødvendig med belter for å komme frem antar jeg. Jeg må kunne ha med en passasjer. Hvilken modell mener dere egner seg best for mitt bruk? Hvilken belter ville dere valgt? Jeg har lest om en del problemer med belter og Polaris, at man får skader på div. deler av ATVen pga stor belastning. Hva kan dere si om dette?

På forhånd takk for alle råd!!
Ghostviking
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 20 Jul 2014, 16:12
Stolt fører av:

Re: Valg av ATV

Innlegg smaug » 23 Jul 2014, 15:31

Can Am Outlander 500 Max med servo(fåes med og uten). Kjempe solid maskin som kan kjøres med belter til krampa tar deg. Kjøp BRP sitt Apache 360 beltesats og få med egen "chip" som gjør at servoen kompenserer for beltesatsen, og farten som vises er riktig.

Sent fra min Nexus 7 via Tapatalk
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron