[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Problemer med polaris 800EFI motor.

Problemer med polaris 800EFI motor.

X2, Sportsman, Outlaw, Predator...

Problemer med polaris 800EFI motor.

Innlegg oleover@hotmail.com » 21 Aug 2014, 10:33

Hei.

Jeg har før hatt en 2007 polaris sportsman 800efi og har nå en 2010 polaris sportsman 800efi 6x6.

Jeg sleit veldig med at den gamle stoppet og måtte stå fra 5 til 15min før den starter igjen, nå har jeg fått samme problemet på 6x6'en..:(

Noen som har peiling på hva dette er?

sist det skjedde hadde jeg kjørt i skogen i ca 1,5t. før den plutselig stoppet, og da skjedde det 3ganger på vei hjem.
Er som sagt bare å la den stå i 5-15 min så er alt i orden igjen.

Virker nesten som om den blir for varm og går i et nød program.
vifte og alt funger som det skal!
oleover@hotmail.com
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 06 Aug 2012, 21:34
Stolt fører av:

Re: Problemer med polaris 800EFI motor.

Innlegg smaug » 21 Aug 2014, 17:31

Feil på coil er det første som slår meg.

Sent from my Samsung S4 Active like anybody gives a shit
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Problemer med polaris 800EFI motor.

Innlegg oleover@hotmail.com » 22 Aug 2014, 14:32

Oki, da prøver jeg med ny coil..:))
oleover@hotmail.com
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 06 Aug 2012, 21:34
Stolt fører av:

Re: Problemer med polaris 800EFI motor.

Innlegg #3grina`n » 22 Aug 2014, 19:53

har en kompis som hadde akkurat samme problemet... vi fant aldri ut hva det var.. så han solgte den med feil. men vi sjekket ikke coilen [upps]
polaris sportsman!
#3grina`n
800EFI
 
Innlegg: 918
Registrert: 29 Feb 2008, 21:42
Bosted: hadeland/mylla

Re: Problemer med polaris 800EFI motor.

Innlegg oleover@hotmail.com » 23 Aug 2014, 14:00

Nei, det virker jo til å være et problem flere har..
Er så rart at ingen har funnet ut hva det er..:(

Men får prøve coilen.:)
oleover@hotmail.com
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 06 Aug 2012, 21:34
Stolt fører av:

Re: Problemer med polaris 800EFI motor.

Innlegg smaug » 23 Aug 2014, 14:41

Coil problemer er typisk at når motoren(og dermed coilen) blir varm, er det stopp. Vent til coilen er kald så er alt som før igjen. Isspray kan være lurt for å feilsøke men vær forsiktig hvis det er av den brennbare typen.

Sent from my Samsung S4 Active like anybody gives a shit
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Problemer med polaris 800EFI motor.

Innlegg oleover@hotmail.com » 27 Aug 2014, 09:02

Ny coil er bestilt, så da skal jeg si ifra vis det hjelper..:)

Takk for hjelpen..:)
oleover@hotmail.com
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 06 Aug 2012, 21:34
Stolt fører av:


Gå til Polaris

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron