Trekker ikke!

DS, Renegade, Outlander...

Trekker ikke!

Innlegg Rikhardt » 16 Aug 2009, 18:51

Hei, er det noen som har noe godt forslag til hva som kan være / har vært galt med min Outlander 650..
Alt virket som det skulle i går ettermiddag, men da vi skulle ut i dag var det så godt som ingen reaksjon da jeg ga gass. Turtallet økte og det var bare så vidt den trakk, er sikker på at jeg kunne holdt den igjen med hendene.
Etter å ha testet frem og tilbake noen ganger, startet og stoppet motoren noen ganger så virket alt normalt igjen.
Er det noe som skulle ha vært smurt opp kanskje?
Den har gått 55 timer, og litt i overkant av 2000km, for det meste på vei. Tatt service på 10 timer (olje og filter på 17 timer) og på 27 timer, skal inn igjen snart på neste service.
Rikhardt

2010 CanAm Outlander 800R MAX XT-P
Bilde
Rikhardt
450ccm

Stolt fører av:

Re: Trekker ikke!

Innlegg shortcut » 16 Aug 2009, 19:39

Smøring er ikke problemet.
Mistenker fukt/vann på variatorreim. Kjørt i vann og parkert etterpå ? Vasket den litt for grundig (feks spylt vann inn i variator luft inntak) ?

Brukerens avatar
shortcut
Skolegutt

Stolt fører av:

Innlegg Rikhardt » 16 Aug 2009, 19:47

Hmmmm.... har ikke kjørt i vann, men på fredag ble den vasket ganske grundig så det kan kanskje være der det har kommet fra da...
Vet ikke helt om jeg spylte på feil sted, men det gjorde jeg sikker da jeg spylte godt over alt hvor jeg kom til.
Takk for informasjonen Shortcut, da er det vel ikke så mye å bekymre seg over kanskje?
Rikhardt

2010 CanAm Outlander 800R MAX XT-P
Bilde
Rikhardt
450ccm

Stolt fører av:

Innlegg shortcut » 16 Aug 2009, 19:57

Sjekk om det vedvarer. Oppsøk en forhandler og be dem sjekke variator hvis det ikke gir seg.

Brukerens avatar
shortcut
Skolegutt

Stolt fører av:

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester