[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Salgs-hit!

Salgs-hit!

DS, Renegade, Outlander...

Salgs-hit!

Innlegg gkjernaas » 09 Mar 2011, 11:40

Grom maskin... Ingen tvil!

Men 239 000,-????? Blir nok neppe noen bestselger den der gitt...

http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?f ... ounterId=6
2010 Polaris XP 850 EPS - 27" SwampLite og 14" ITP/TJD X-Gen beltekit
gkjernaas
450R
 
Innlegg: 217
Registrert: 19 Mar 2008, 11:40

Re: Salgs-hit!

Innlegg smaug » 09 Mar 2011, 14:28

Joda men jeg tror at hvis jeg hadde - etter en saftig fyllekule, hadde oppdaget at jeg hadde kjøpt meg en Commander eller en annen SxS til hva en fullverdig bil koster, ville jeg nok ha hoppet foran et tog jeg også. RZR ligger også i den prisklassen der.
Jeg kunne til sammenligning ha kjøpt meg en ny Outlander 650 og en veldig lite brukt snøscooter for den samme summen eller en spell ny Spyder.

Disse SxS'ene får et veeeeeldig begrenset bruksområde her på berget føler jeg. Er liksom ikke noe man drar på langtur heller, da funker bilen mye bedre.
Men den skal ha for at den er jævla kul!
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester