[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - apche beltekit

apche beltekit

DS, Renegade, Outlander...

apche beltekit

Innlegg mrdahl » 30 Aug 2015, 08:58

Hei folkens.
en ny fersking på forumet :)

har endelig fått handlet meg atv igjen :) gikk fra grizzly 700 til can am outlander max 650 2011 og håper jeg ikke har kjøpt katta i sekken. dvs jeg ikke har erfaring med can am.
fikk også med beltekitt fra apache (ikke 360) med monteringssett som jeg gleder meg til å prøve til vinteren :) det eneste jeg ikke fikk med og ikke finner noen plass på nettet er installasjons anvisning. eller manual for montering.

finner ikke noe på youtube eller i google sjenerelt. har vært i kontakt med akerhus traktor som solgte beltene. men heller ikke de kan hjelpe tydeligvis.

er det noen her som kan guide meg med evt bilder eller link til en manual?
er canam 650 fra 2011 en grei maskin generelt? den har gått 145t og 4000km
mrdahl
150ccm
 
Innlegg: 42
Registrert: 30 Aug 2015, 08:49
Stolt fører av:

Re: apche beltekit

Innlegg Rally » 31 Aug 2015, 13:43

Hei
Jeg har ikke belter selv å har derfor ikke greie på det, men kanskje du finner hjelp i denne posten her http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=26378.0

Rally
Rally
80ccm
 
Innlegg: 29
Registrert: 08 Feb 2008, 03:27
Bosted: Hordaland

Re: apche beltekit

Innlegg mrdahl » 31 Aug 2015, 20:19

Takk skal du ha Rally! dette hjalp mer en du tror :)

Ellers vil jeg si at det er morro å få lov til å være med i ett nettsamfund som prinmært handler om atv. alt fra skruing til treff.
Sier hei igjen og tusen takk til alle dere som har ønsket meg velkommen til forumet [oh yes]
mrdahl
150ccm
 
Innlegg: 42
Registrert: 30 Aug 2015, 08:49
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester