[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - DPS Min - Maintenance melding

DPS Min - Maintenance melding

DS, Renegade, Outlander...

DPS Min - Maintenance melding

Innlegg roysv » 06 Jul 2016, 19:04

Jeg har en Outlander max 500 XT 2010 modell og når jeg vrir om nøkkelen så får jeg opp E rett før P kommer i displayet. for der etter å få meldingen DPS Min og Maintenance. Når jeg kjører virker alt som det dvs, at jeg merker ingenting ved powerstyringa.
Den har godt 93t nå . og har vært inne på service for dårlig kopling til jord på gass sensoren (88t). Fant ingen annen feil da, men fikk program oppdatering. Har også satt på maxxis veidekk og test kjørt den opp mot 90km/t og det er etter det jeg har sett meldingen. sånn sett er det vanskelig å si når og hva som er gjort i forkant.

Noen som har vært borti feilen?


Mvh

Roy
roysv
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 19 Aug 2014, 08:04
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: DPS Min - Maintenance melding

Innlegg HaHeHa » 07 Jul 2016, 14:31

Hei. Tror ikke de to meldingene henger sammen. Den ene sier vel bare at dps er satt til liten servo hjelp, den andre sier bare at det er snart tid for en service (100 timer)
HaHeHa
250ccm
 
Innlegg: 72
Registrert: 04 Jan 2012, 18:25
Bosted: Lindesnes
Stolt fører av:

Re: DPS Min - Maintenance melding

Innlegg roysv » 07 Jul 2016, 20:20

ser ut til at du har rett, er ingen feilkoder når jeg går inn og sjekker, så da er det bare rene tilfeldigheter til at ting plutselig dukker opp samtidig i mine øyne som jeg ikke har sett før.
roysv
50ccm
 
Innlegg: 5
Registrert: 19 Aug 2014, 08:04
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: DPS Min - Maintenance melding

Innlegg Leggen » 13 Aug 2016, 09:43

Kanskje det er 100t servicen den hinter til???
Leggen
250ccm
 
Innlegg: 53
Registrert: 31 Jan 2014, 20:24
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest