[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Can-Am - Valg av ATV (hjelp)

Can-Am - Valg av ATV (hjelp)

DS, Renegade, Outlander...

Re: Can-Am - Valg av ATV (hjelp)

Innlegg HaHeHa » 25 Feb 2017, 23:18

Hei. Er nå på min 3 can-am og har stort sett bare positive erfaringer med alle 3.
De er dyre men du finner ikke noen andre merker som tåler så mange km på vei.
Har de fått det ettersynet og det vedlikeholdet de skal ha så går de greit 50000km.
Har selv hatt en som hadde passert 32000km når jeg solgte den.
Har sett et eksemplar på finn som var gått 80000km.
Får du tak i en brukt Outlander 400 så er vel ikke prisene så helt gale.

Linhai hadde vel endel kvalitetsproblemer før, aner ikke hvordan de er nå.
Cfmoto tror jeg skal være ganske greie maskiner, men jeg vet ikke hvor bra forhandler nettverket er.
Skal du bare ha den til du får bil, er det jo lurt å tenke på verditap, når du skal selge igjen.
Der vinner en brukt can-am helt klart.
HaHeHa
250ccm
 
Innlegg: 72
Registrert: 04 Jan 2012, 18:25
Bosted: Lindesnes
Stolt fører av:

Re: Can-Am - Valg av ATV (hjelp)

Innlegg HaHeHa » 01 Mar 2017, 17:44

Tror ikke du kommer til å angre, er veldig gode maskiner.
HaHeHa
250ccm
 
Innlegg: 72
Registrert: 04 Jan 2012, 18:25
Bosted: Lindesnes
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester