[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Outlander MAX 800 XT-P

Outlander MAX 800 XT-P

DS, Renegade, Outlander...

Re: Outlander MAX 800 XT-P

Innlegg 65pony » 13 Mar 2010, 19:45

Alltid like morsomt å se utviklingen i en slik tråd. Anbefaler deg å prøvekjøre Outlanderen og Polarisen. Ikke vær bekymret for driftssikkerhet. Tror ingen av dem kommer til å gi deg problemer så fremt du ikke direkte mishandler den og følger service abefaling fra forhandler. Jeg har selv Can-am og har aldri angret på det kjøpet. Den får frem smilet hver gang jeg tar en tur. Er til kjempehjelp både når det kommer til snørydding om vinteren eller frakting av ved ned fra skogen. I fjor sommer kjørte jeg til Alta på mc treff sammen med tre kamerater som har to hjulinger. Over 100 mil t/r. Måtte fylle drivstoff litt oftere enn dem, men ellers holdt jeg greit tempo og følte meg overhode ikke som noen sinke. Outlanderen har masse krefter og sørger for trygge forbikjøringer. Jeg ble vel kanskje utnyttet som pakkesel da jeg fraktet begge teltene plus soveposer ol. (dårlig plass på de her CBR`ene og ZX9`ène) Jeg har varme i holkene plus tommelgass og vindskjerm. Hvis du skal kjøre mye på vei anbefaler jeg deg å kjøpe dette utstyret. Det øker komforen betraktelig. Beskytter godt mot vind og regn. Skal ikke si ett ord om Polarisen får den har jeg ikke prøvd. Den ser mye friskere ut enn noen av de andre Polarisene jeg har sett og prøvd før. Er ikke den registrert for en person da? Hvis du ikke har behov for passasjersete spiller det jo ingen rolle, men.. Ellers tror jeg du lærer mye ved å lese om feil og problemer på forumet. Her er mange erfaringer [smiil]

Ønsker deg lykke til [oh yes]
2008 Can-am Outlander 800 max xt med masse flott utstyr.
65pony
500ccm
 
Innlegg: 286
Registrert: 20 Mar 2008, 16:18
Bosted: Andørja

Re: Outlander MAX 800 XT-P

Innlegg mixmaster » 19 Apr 2017, 21:06

Kjøpte akkurat denne.

Can-am outlander max 800XT max. Håper at denne siste innlegget i serien er representativ. Den var langt mer seriøs enn alt det andre.
Jeg har fra før hatt:
SmC Mistral 50CC
Yamaha Big Bear 350
Linhai 300
ZF Moto Z6 UTV

Selv fra UTV'en fra ZF moto. Var denne et stort løft. Bare kjørt den i dag. Men for et løft fra alt annet rask jeg har eid og kjørt.
Bær kanskje vente et halvt år.- Før jeg gir endelig vurdering. Men så langt meget fornøyd.

Det eneste jeg har reagert på. Er at motoren blir såpass varm under kjøring (mer enn 5km). Slik at jeg kjenner det på leggene. Skal den bli så varm?
mixmaster
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 19 Mai 2010, 15:26

Re: Outlander MAX 800 XT-P

Innlegg HaHeHa » 20 Apr 2017, 19:22

Gratulerer med ny doning [oh yes]
Can-am brenner veldig varmt, så ja det er normalt, men det er mulig å gjøre noe med varmen.
Kjøp en http://www.afrplus.com/ATV/viewproduct. ... ber=732012 eller litt enklere versjon http://www.rjweldcustom.com/products/can-am-efi-tuners/ eller et tilsvarende produkt, så får du kontroll på varmen.
HaHeHa
250ccm
 
Innlegg: 72
Registrert: 04 Jan 2012, 18:25
Bosted: Lindesnes
Stolt fører av:

Forrige

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester