[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Beltekit hva er best?

Beltekit hva er best?

DS, Renegade, Outlander...

Beltekit hva er best?

Innlegg Reodor » 07 Mar 2011, 17:32

Ønsker erfaringer fra folk som har belter til sine atv.

Hva er beste merke og kjøpe nytt/brukt?
Brukerens avatar
Reodor
400ccm
 
Innlegg: 101
Registrert: 26 Jul 2009, 18:03
Bosted: Sør-Trøndelag

Re: Beltekit hva er best?

Innlegg tipo176 » 07 Mar 2011, 19:54

Er vel rundt 9 millioner innlegg om det her fra før vil jeg tro.
SP

Si prega di non toccare!
Nå med edderkopp.
tipo176
ATV Sjef
 
Innlegg: 1451
Registrert: 12 Aug 2007, 08:37
Bosted: Songe, Tvedestrand

Re: Beltekit hva er best?

Innlegg Frammatekaren » 07 Mar 2011, 23:36

Tatou 4S fungerer i hvertfall veldig bra! Har ikke stått fast ennå... Mange mener det er det beste på markedet, men akkurat den diskusjonen skal ikke jeg gi meg ut på.
12 Can-Am Outlander MAX 800 Ltd
X 10 Can-Am Outlander MAX 800 XTP
Frammatekaren
250ccm
 
Innlegg: 65
Registrert: 01 Mar 2010, 15:29
Bosted: Sykkylven
Stolt fører av:

Re: Beltekit hva er best?

Innlegg Steiro » 08 Mar 2011, 15:41

har kjørt med can am sitt apache kit nesten hele vinteren.. å jeg har vell ikke så masse å utsette på det.. har vell nådd de fleste fjelltopper rundt her uten store problem.. så er veldig fornøyd med det..
Steiro
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 20 Feb 2011, 12:54
Stolt fører av:

Re: Beltekit hva er best?

Innlegg smaug » 08 Mar 2011, 18:32

Jeg tror framkommeligheten mellom de forskjellige systemene er minimal. Tatou 4S er lager som et helårssystem, Apache er det ikke mens prisen er lik mellom de to så valget skulle vel være enkelt. Med Apache så følger det med egen chip til servo(hvis man har det) som også kalibrerer speedometeret.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

cron