[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Gade 1000xxc effekt Anlegg?

DS, Renegade, Outlander...

Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg A.kjelland » 06 Feb 2012, 09:49

hei,

lurer på hva som er det beste. standard er rå stygt, så da lurer jeg litt på om dere har noen forslag.
har velldig lysst på dette :

http://www.youtube.com/watch?v=Jikty01JWbE
det er vell nærmeste jeg har sett drømmen min.

noen andre forslag så kom gjerne med det [smiil]


evt hvor det er mulig å få tak i disse.

Anders

UPDATE!! BILDER PÅ SIDE 2:Bilde
Sist endret av A.kjelland den 24 Feb 2012, 02:20, endret 1 gang
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg A.kjelland » 06 Feb 2012, 15:22

17 visninger på få timer men ingen svar.....?
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg Turbotralte » 06 Feb 2012, 15:43

Ett raskt google søk forteller att både hmf og aaen lager ferdige kit pr dd. Om selger sender til norge vites ikke men det er jo bare og sende en mail til dem.Det skal vel ikke være allverdens problem og få laget ett slik som på videoen. De fleste slip on potter passer, og rør er bare og bøye til.

Gratulerer med stilig maskin forøvrig!

http://atvondemand.com/news/?p=3388

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Bf5QJ6eMfw
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg A.kjelland » 06 Feb 2012, 16:34

tusen takk for svar :)
ja vil tru den holder mål :) skal sende mail
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg A.kjelland » 06 Feb 2012, 18:47

så litt på filmen/bilde men det et kun singel potte. ønsker et som vist på øverste link. en på hver side. vendt oppover. syntes det gir et penere helhet om du forstår [oh yes]
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg Turbotralte » 06 Feb 2012, 18:50

Javisst, men det står jo og att det er customlagd på videoen du la ut ( made by NPP for Get-Torqed) . Dvs satt sammen av slip on potter og bøyde rør. En flink kar på en eksossjappe kan sikkert lage ett til deg. Vis du skaffer potter selv, er jo ett hav med slip ons og velge i.
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg A.kjelland » 06 Feb 2012, 20:14

ahh.. [dass]

det det betyr hehe

ja men da er det bare å kikke litt rundt da.. har forresten rørbøyer selv, så det burde jo funke. vil bare at det ikke skal se så hjemme mekka ut. passer seg ikke så godt på en sånn sykkel :/ sveise å rørbøying er greit men utseende er no anna. ska stikke innom gamle jobben å høre der om de kan ordne noe.

takker igjen for svar [hell yeah]


en ting til jeg lurer på-
så da istede for å laga en ny tråd så stiller jeg likeså godt spørsmålet her.
mapping eller "chip" av Renegade er det noe minus med det? i forhold til ny motor, anna eksos å lignende? turbo feks.... [grøntsmil]
Fikk høre om noen som monterer turbo kit på disse, men vet ikke om noen som har ærfaring med turbo på atv.
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg Turbotralte » 06 Feb 2012, 20:43

Har ikke det skvatt greie på det. Men godeste dahlback racing, har noen turbokonverteringer & chippinger under beltet med atver og utv. Ta en tlf til han og hør.

Har personlig bare kjørt en raptor med turbo. Og det var tett oppunder det jeg vil kalle farlig, og den hadde god apetitt på bakdekk. Men hver sin smak.


http://www.yakahosu.com/
Det er mye mer morro og kjøre raskt med ett tregt kjøretøy enn tregt med ett raskt kjøretøy.
Turbotralte
450R
 
Innlegg: 240
Registrert: 22 Jul 2010, 13:14
Bosted: Bergen

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg A.kjelland » 07 Feb 2012, 00:35

se her ja ! :D

Rock and Roll [hell yeah]

85 hk har en 1000X-xc org. med turbo fikk jeg beskjed om at det økte til ufattelige 150hk.
ja da har jeg hvertfall no å se fram til. kjøre inn motor først. tusen takk , da var det vell ikke noe mer i farta :)
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg t_furulund@hotmail.com » 09 Feb 2012, 08:35

Hei.. Grattis med ny maskin,jeg å en kompis har akkurat samme maskin hver med litt ekstra utstyr.. Vurderer effekt anllegg,men virker ikke som det er så mye å velge i enda?? Og trur du burde vente med chip til garantien er gått ut,men å bytte eksos skulle visst ikke gå utover garantien.. Vi har hatt våres i 2.mnd og je er ivertfall kjempe fornøyd.. Hadde raptort 700 før:)
t_furulund@hotmail.com
50ccm
 
Innlegg: 7
Registrert: 27 Jul 2009, 20:51
Bosted: Våler

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg A.kjelland » 09 Feb 2012, 14:04

tusen takk :)

klarer ikke vente!! får helt dilla !

eneste jeg har lest om problemer, var en her inne (mulig en av dere) :s som måtte ha motor bytte. men det ordna seg fort sto det så da var det ingen tvil om hva jeg skulle ha.

selv kjørt både raptor 660/700(lånt/prøvd) , å hatt en honda TRX 450r på bane.
men jeg vil tro og håper detta blir mye grommere :D

når det kommer til eksos så ringte jeg kajander motor, men det var for nytt :-/ hadde ikke no til den.
ser HMF selger men det er jo fra utland. å det tar tid. så det ender vell med slip on fra garasjen, eller biltema. enn så lenge.
kanskje litt viktig at det ser ut som orginalt, å ikke bare strippsa fast.

skal hvertfall fjerne sperra som sitter der, er vell bare skruen på gass, og en ledning som må kobbles gjennom bryter...?
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg t_furulund@hotmail.com » 10 Feb 2012, 23:33

Du har ivertfall noe og glede deg til:) Det var kompissen min som havarerte motor,men det var fabrikksfeil på motor og det ordna seg vel ganske kjapt faktisk.. Je hadde jo raptor 700 med chip og effektanlegg på og det kan jo ikke sammelignes på noen på,og på renegade'n har du 4wd som gjør det dobbelt så morro:)
t_furulund@hotmail.com
50ccm
 
Innlegg: 7
Registrert: 27 Jul 2009, 20:51
Bosted: Våler

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg A.kjelland » 11 Feb 2012, 19:57

takker for svar :)

har no vært å henta meg spacere til bak, og front. ¨så på nye dekk/felg venter på pakke pris.

eksos anlegg er ordnet, det blir dobble potter fra ducati ;) kjøpte to fra biltema som skal prøves meeeenn... grommere med ducati [oh yes]


///Anders

"Drive It Like You Stole It" [hell yeah]
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg A.kjelland » 11 Feb 2012, 23:18

tia går sakte.... venter...venter.. så .. er renegade registrert for 2? eller 1?
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Re: Gade 1000xxc effekt Anlegg?

Innlegg A.kjelland » 14 Feb 2012, 14:38

er ikke mulig å få komma å ta en titt :S fikk beskjed om at den ikke kommer før tirsdag neste uke:( 10 dagers levering ble til 18. dra ta *******
[fight]
Brukerens avatar
A.kjelland
150ccm
 
Innlegg: 38
Registrert: 24 Sep 2011, 12:44
Bosted: Hønefoss
Stolt fører av:

Neste

Gå til CAN-AM

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron